Gå til innhold

Noen som har sub i Mini'en?

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen her som har laget plass til en sub i baggasjerommet eller noe sånt?

 

Har lite peiling på anlegg. Det mest avanserte jeg har gjort er å bytte anlegg + front & bakhøytalere i en 2001 modell Mazda 323 :D Har null peiling på sub, delefilter, forsterkere etc.

 

H/K anlegget spiller jo rimelig bra, men savner litt ekstra bass.

Er ikke ute etter råne bass, men noe som kan hjelpe det originale H/K anlegget.

 

Noen som har ideer hvordan dette kan gjøres enkelt?

 

Edit: Kan man f.eks koble en slik rett på den forsterkeren som allerede er baki? Pioneer TS-WX206A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoohooo... Har funnet den perfekte løsningen vedr sub i dag. Hadde først planer om å bytte hele høytaler anlegget + sette inn ny HU og forsterkere. Ville kommet på maaaaasse penger.

 

Men fant en fornuftig mann som klarte å overbevise meg om at anlegget i bilen er godt nok (det er jo egentlig det), og skal nå prøve å supplere med en aktiv sub.

 

Så nå skal jeg prøve med en fancy sub kasse sak som visstnok kommer i mai. Har dessverre ikke noen specs/navn på den. Teflon hjernen klarte ikke å huske det.... Legges ned i gulvet i baggasjerommet og tar minimalt med plass siden den er flat. Trodde sub'er alltid kom i store stygge kasser, men denne virket genial.

 

Skal gi en lyd når jeg har fått den. Vente, vente, vente..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Argh.... Subben passa ikke i baggasjerommet mitt pga CD-skifteren min. Må røske den ut først.....

 

Her er link til den saken jeg ser på: TS-WX77A

 

Røsker jeg ut CD skifteren passer denne perfekt nederst i baggasjerommet. Kan legge ting oppå subben, så mister ikke så mye plass med denne løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår