smeden Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 jess besto idag gikk inn og etter 12 min og 5 feil etterpå besto eg da e det oppkjøring 30 arpil kl 0920:) glede meg som et egg te og få lappen Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Gratulerer! :D Godt gjort! Er fortsatt i startfasen jeg da gitt, 2 år igjen med rød L så blir det lapp på meg. Lykke til med oppkjørningen hvert fall! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Gratulerer! :D Godt gjort! Er fortsatt i startfasen jeg da gitt, 2 år igjen med rød L så blir det lapp på meg. Lykke til med oppkjørningen hvert fall! :) tusen takk Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Grattis og lykke til videre med oppkjøring. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 gratulerer så enormt mye. gleder meg noe voldsomt til det blir min tur! gledet meg på bilkortet siden jeg kan huske. lykke til på oppkjøringa ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 tusen takk alle sammen ja faen eg kommer te og bli sint hvis eg må nøtt og vente en månede til pågrunn av eg ikkje klare oppkjøringen Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 gratulerer så enormt mye. gleder meg noe voldsomt til det blir min tur! gledet meg på bilkortet siden jeg kan huske. lykke til på oppkjøringa ;) ja du får ha lykke til når din tur kommer faen eg har stressa med og få lappen i 4 måna no med og få godtjent søknaden om førerkort:P Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Gratulerer. Pass bare på å ta det med ro, tenk logisk og vis ansvar så er nok lappen i dine hender også :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Gratulerer. Pass bare på å ta det med ro, tenk logisk og vis ansvar så er nok lappen i dine hender også :) jau tror det skal gå bra Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 lykke til på oppkjøringen då!!! Eg sjølv har oppkjøring 15. April 0920:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Gratulerer så mye! Til deg og dere andre som får lappen og har lappen. Bruk hodet når dere kjører. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Ja bruk hodet! Alt for mange jøker som skal prøve på ting de ikke har gjort før , og da går det oftes dårligt! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wikan Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Lat som om du kjører alene, noe som går greit siden sensoren som regel ikke sier et ord under selve kjøringa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Bruk hodet når dere kjører. sikker på du ikke mente hendene ? alacocaina btw Grattis med teorien , nå er det bare oppkjøringen så er du good to go =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 ja faen eg kan miste lappen hvis eg gjør noe domt etter eg har fått den har 1år dispsanjon om og ha lappen så:P hehe sånn e det og ha adhd og legene overdriver så mye angry2 Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg