Gå til innhold

Rover 620ti - deler?

Ranger emnet


zeeba

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en Rover 620ti

 

Det jeg lurer på er hvordan det er med service og anskaffing av deler til noe slikt. Hørte at de var konkurs i Norge og at det nesten var umulig å skaffe deler til bilen om noe skulle gå galt og at det da fort blir at du sitter med skjegget i postkassa. HAr ikke lyst til å bruke alle sparepengene på en bil jeg ikke kan få reparert for en pris innenfor rimelighetens grenser.

 

Noen som sitter med noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. fint å høre at fler er intr i rover 620ti. er ingen problemer med å få tak i deler, de fleste delene på denne bilen er opprinnelig honda deler. pluss at bilextra har nesten alt av byttedeler til rover 620ti, dette vet jeg siden jeg har samme bil selv, og har begynt å bytte diverse og det er ingen problemer å få tak i deler.

bil/er: - 2000 vw passat 1.8t highline

- 1996 rover 620ti

- 1989 vw golf 2 1.8L

- 1987 ford granada 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det er et lite problem med deler til denne bilen faktisk.

 

bilextra og lignende butikk har et elendig utvalg av deler til denne, og orginalt er det faktisk mange deler som ikke blir produsert mere.

 

men alt er mulig å få tak i via england, er det jeg bestiller alt jeg trenger. sparer faktisk en drøss med penger også på flere ting.

en sensor koster 799kr orginalt, og jeg betalte 90kr inkl frakt fra england for samme delen orginalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er orginal deler det er snakk om jeg helt enig med sony606. men deler fra england er veldig billig å få fraktet hit, koster deg ingenting i forhold til ting her i norge. hvor bestiller du deler fra england forresten? men det er ihverfall en kjempe god bil.

bil/er: - 2000 vw passat 1.8t highline

- 1996 rover 620ti

- 1989 vw golf 2 1.8L

- 1987 ford granada 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår