Hondaen Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Synes snuten gjorde en flott jobb jeg.. Forbanna tulling som kjører rundt på tynnslitte dekk, så slitt at stålinnleggene tyter ut av det!! Er dere klar over hva en punktering i 80km/t kan føre til ? Sleng på bilen slik at man mister kontrollen totalt. Lett havne i motgående kjørefelt. Alle kan få punktering, men når man kjøret akkurat på grensen til at dekkene eksploderer så har man lite respekt for sitt og andre sine liv.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 er helt enig i det du sier Hondaen..men var det ikke slik at det står at han skulle skifte dekk? og at bilen hadde stått over lengre tid hos en kompis? så han skulle bare flytte den. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 hmmm..litt merkelig da...hvis han ikke hadde to biler. Han sier jo at han er avhengig av bil til og fra jobb...;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Dr_S hmmm..litt merkelig da...hvis han ikke hadde to biler. Han sier jo at han er avhengig av bil til og fra jobb...;) ja noe er mystisk..dersom han da ikke kjører firma-bil..en kompis hadde firma-bil da han var lærling, så bilen hans brukte han nesten aldri Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 ok greit.. fean meg tosk når man kjører men sånn dekker! men og ta lappen er faen meg for drøyt... skiltene og et par lapper i bot hadde vært greit! da snakker vi vel kanskje en tusing for og få tilbake skiltene og? bortimot 3k ? blir for mye med lappen... koster vel en god del spenn og ta den opp igjen? Mvh Reinert Andersen http://www.chrysler-club.org Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 jeg ser lixom ikke problemet til snuten da de stadig napper førerkortet til unge førere ved mindre og mindre grunner til det.han SA at han skulle bytte dekk, kunne ikke da politiet fixa slik at han måtte vise bilen dagen etter ellerno? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 At bilen hadde stått og han var på tur for å skifte dekk er jo en tynn unskyldning, de fleste ville jo ha prøvet seg på noe. Men uansett så må jo dekka ha blitt slitt over lengre tid, så han har sikkert kjørt rundt med de før også. Men at han skal miste lappen er vel litt kraftig, heller kraftig bot eller no.. Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 visst det er bilen som gutten kjørte det er bilde av synest jeg ikke de var så voldsomt utslitte som de skal ha det til... ble forresten stoppet i teknisk i dag og hadde kw gewinde på vr6'en til en kompis.. purken mente det var farlig å kjøre med de når det ikke stod i vognkortet.. fikk tilogmed mangellapp på de orginale sota baklyktene og.. Heia Norge!!! Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Hvis han var avhengig av bil og førerkort i jobben og bilen har stått i lengre tid. Så kan han ha jekket den opp å satt bilen på bukker å tatt av hjula, hivd de i pizzabilen som han sikkert kjører for firmaet og kjørt de nedover for å skifte dekk. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by Freeman visst det er bilen som gutten kjørte det er bilde av synest jeg ikke de var så voldsomt utslitte som de skal ha det til... Forsåvidt enig med deg, Freeman. Det er da fortsatt noe spor i de dekkene. Jeg kjørte noen mnd på slicks( dvs null spor ), men det bød faktisk ikke på problemer uansett føre. ( Mens en kamerat dro i skauen med 2 uker gamle 225-hjul hehe ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by Jens Forsåvidt enig med deg, Freeman. Det er da fortsatt noe spor i de dekkene. Jeg kjørte noen mnd på slicks( dvs null spor ), men det bød faktisk ikke på problemer uansett føre. ( Mens en kamerat dro i skauen med 2 uker gamle 225-hjul hehe ) Konklussjonen er vel da at null mønster er bedre enn nye dekk? :) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Bøter og forelegg fører jo bare til skrytetråder her på forumet, og da er førerkortbeslag det mest fornuftige. Jeg regner i allfall med at han sørger for at bilen er i forsvarlig og forskriftsmessig stand heretter. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 er så patetisk dette systemet i landet at det er en stor skam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Det at han mistet lappen er å overdrive syns jeg. Men det å kjøre med så nedslitte dekk er jeg enig i at er dumt gjort. Håper det blir sak av dette. RaCk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by Dr_S Ascona dro frivillig.. Ang. topic; syns det er helt på sin plass å avskilte bilen pga slitte dekk, ser ofte biler med blankslitte dekk og sånne er det bra de får vekk fra veien. MEN - å inndra førerkort er vel noe drøyt, og jeg synes politiet her kunne utvist skjønn. Gutten blir unødvendig hardt straffet og det bør de innse. På en annen side tror jeg nok han vil få dette tilbake ganske snart. Men det har nok sin effekt å skrive dette i media også ;) Vet om en med BMW cab her inne med polerte dekk som nok hadde sliti litt på teknisk sjekk :) :) hehe... meg du hinter til? =) dekka mine på slutten av sesongen nå var rimelig blanke... skummelt å kjøre med når 200hk vil alle veier... men var morro og leike med så lenge det varte... intill jeg havna i en fortauskant =/ Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg