Gå til innhold

Onkel Blå slår til igjen

Ranger emnet


ossen

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Macgyver

hvordan du fant ut at han er kastet ut da?

Har ikke sett noen sitater fra hen på en stund nå da-

Kranglet litt for mye med moderatorer kansje ?

 

Walter Melon sa jo at det var synd at ikke Ascona var her med paragrafene sine nå. Og jeg har ikke sett han på en stund nei.

Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona dro frivillig.. Ang. topic; syns det er helt på sin plass å avskilte bilen pga slitte dekk, ser ofte biler med blankslitte dekk og sånne er det bra de får vekk fra veien. MEN - å inndra førerkort er vel noe drøyt, og jeg synes politiet her kunne utvist skjønn. Gutten blir unødvendig hardt straffet og det bør de innse.

 

På en annen side tror jeg nok han vil få dette tilbake ganske snart. Men det har nok sin effekt å skrive dette i media også ;)

 

Vet om en med BMW cab her inne med polerte dekk som nok hadde sliti litt på teknisk sjekk :) :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfaen! jævla snutefaen assa! men glad jeg skal kjøpe nye dekk til våren..dekka foran hadde ALDRI VERDEN kommet igjennom noen som helst test. Hørte flere ganger "kjører du på slicks el?". var skummelt å kjøre på vått føre, et lite tråkk på pedalen og jeg åker ut i en sving. Men igjen da, hva som kan skje i værste fall er jo at du kræsjer med noen, eller kjører de ned så liv går tapt. Så igjen, at bilen ble avskiltet er jo greit. Og en liten bot burde holdt. Så kunne bilen fått skilta på plass igjen da mangelen ble utredet. Men at lappen går..KJØSS MEG BAK!

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei! Sånt kan skje hvem som helst..skal de frata denne unge guttens førerkort pga noe sånt, så kan de like gjerne nekte oss alle å kjøre bil. til og med med ordentlige dekk kan man feie ned folk. Hva jeg tror, er at om dette hadde vært en mann i 30-års alderen så hadde lappen aldri gått. Synes onklene er altfor strenge mot unge som kjører bil!

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår