Gå til innhold

Store sikringer

Ranger emnet


karljoh

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den kabelen er jo perfekt:D "Radaflex 95mm2"

 

Men den sikringen ser litt rar ut, og det er ingen sikrings holder med + at det hadde vært en fordel om det fantes noe i Norge. Men jeg kjøper fra utlandet om jeg ikke finner noe her.

 

Men dere sier noe, dynamoen er kanskje ikke helt klar for hva som kommer. Noen gode ideer om en jeg kan sette inn?

Det er til en Mazda 323 1988 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal du nå værsågod å få kjøpe en RIIIIMELIG hårete dynamo. Jeg trur kankjse ikke det å oppgradere til et nytt optimabatteri og en speller ny dynamo til 93 mazda 323 heeelt takler det som faktisk skal til. I mitt hode så tipper jeg du vil ha både 2 nye batterier av samme(digre) størrelse og muigens to dynamoer med dertilhørende modding av brakett får å få montert det hele på motorblokka.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å holde det enklest mulig jeg skal ha ett batteri: Kinetik HC1400, i tilegg til det orginale.

 

Det batteriet burde holde fint, men hvor i denne verden for du kjøpt dynamo som takler dette?

 

Jeg vet jo om folk som har mye kraftigre anlegg, bare ta en titt på YouTube - Broadcast Yourself. er noe. Så jeg vet at det fins jeg vet bare ikke hvor jeg skal lete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å holde det enklest mulig jeg skal ha ett batteri: Kinetik HC1400, i tilegg til det orginale.

 

Det batteriet burde holde fint, men hvor i denne verden for du kjøpt dynamo som takler dette?

 

Jeg vet jo om folk som har mye kraftigre anlegg, bare ta en titt på YouTube - Broadcast Yourself. er noe. Så jeg vet at det fins jeg vet bare ikke hvor jeg skal lete...

 

 

kan si så mye som att du kan glemme å bruke ett hc1400 å orginalbatteriet om du skal dra på noe med dette anlegget.det blir alt for lite.. bør nokk kjøre på med minst 2 av de største kinetik og en eller 2 gedigene dynamoer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men jeg skal jo ikke ha på full trykk hele tiden. Bare når jeg skal imponere litt eller føler for det lille exstra.

 

For det meste vill den nok stå på halv styrke eller noe sånt når jeg er ute å kjører.

 

Og om jeg da kjøper den beste modellen Kinetik HC2400 det må da holde... For forsterkeren det den trenger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår