Gå til innhold

Min Mini Cooper :)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men si meg, blir dere bare stoppet midt på vegen uten at det er noe kontroll da ville jeg vurdert å sett litt i speilet og ikke grisekjørt når han onkel ligge bak.

 

Eller blir dere vinket inn på teknisk kontroll langs vegen?

(Jeg har blitt vinket inn en gang å da var det promillekontroll, ellers så får jeg kjøre rett forbi alle tekniske kontrollene jeg har sett på vegene til nå)

 

Lurer på hva (eller om de sier noe) på Milltek eksosen, for et er ganske mye mer lyd for de ute i forhold til orginal eksos)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var teknisk kontroll.. Blir alltid vinka inn, og har alltid uflaks, for de liker tydligvis ikke senka biler med store hjul. Nå brukte jeg sykt mye energi, penger og tid for å få dette godkjent og skrevet inn i vognkortet i fjor, men det er tydligvis ikke vits i, for de gidder ikke å bry seg om det uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble jeg faen meg stoppet av satans vegvesen igjen! Fikk mangellapp på dekk og felg, som står i vognkortet allerede! Er det i det heletatt lov? Det står jo svart på hvitt at det er godkjent!

 

 

du skjønner, statens vegvesen består av en gjeng vrange pensjonister som tidligere har vært mobbeofre.. så er det noen de ikke liker f.eks, så blir man sendt rett inn til helvette..

 

det skremmer meg at en bilen med dette godkjent i vognkortet blir sendt inn.. det er rett og slett maktmisbruk og KUN for å være idiot mot deg.

 

Men slik er det i dette landet.. europas dårligste veier og sinnsykt treig saksbehandling er eneste satans vegvesen er flinke på.... men alt som kan være vanskelig for den vanlige mannen i gata er dem helt råe på.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, diseldyret! Kunne ikke sagt det bedre selv! Godkjenningen går nok bra, det er jo allerede godkjent, så jeg skjønner ikke hva som egentlig er vitsen med at jeg bruker tid og energi på dette i det hele tatt! Men får vel heve den litt igjen, utrolig kjipt, ettersom jeg endelig har fått den ned dit jeg vil ha den. Men får vel blunke litt pent til samboern, så får han den vel ned på samme nivå igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker:) Taket har jeg ikke lagt selv, nei. Tror det var et reklamebyrå som driver med vinyl etc som gjorde det.

 

Hadde forresten besøk av min far i dag, som gjerne ville bli med ned på biltilsynet og spørre hva de drev med. De nissene har vel litt mer respekt for en kar i 40-årene enn en jente på i 20-årene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår