Gå til innhold

Min Mini Cooper :)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Jeg synes faktisk cooper-fangerene er finere enn cooper S fangerene, hvertfall på facelift utgaven. Om jeg skulle byttet de ut, så hadde det i så fall vært helt uaktielt med noe annet enn aerokitet til mini. Når det gjelder eksosen, så har jeg tenkt til å kjøpe effektanlegg fra hamann(tror jeg det var) eller om det var hartge.. Uansett ala cooper S, med to doble potter bak, bare litt tøffere enn standardpottene:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full forståelse for at vi har litt ulikt syn på hva som penest :) Blir en "litt" billigere oppgradering å gå for de brukte delene mine, tenkte vel kanskje rundt 3000 for eksos, frontfanger, bakfanger og sideskjørt til sammen. Aerokittet koster vel 14 000 grunnet, pluss eksos til rundt 8000, så blir det en del dyrere. Men liker man Cooper stylingen bedre har jeg full forståelse at det ikke er noe poeng i å bytte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 hørtest ekstremt billig ut ja, tviler sterkt på at det er orginalt, evnt ikke nytt. I Norge koster et ferdiglakkert Aerokitt 18360, pluss noen ekstra deler som man må ha. Så totalt blir det 19137 kroner i følge kvitteringen som jeg har fra norsk BMW forhandler. Ulakkert koster det ca 4000 kr mindre. Men likevel blir dette over 14000. Monteringstiden er beregnet til 2.5 timer for noen som har gjort dette før, men man skal være bra dreven for å klare det på så kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet jo ikke annet enn det jeg leser, men her er nå link for den som vil se. 500 britiske dronningskaller skal de ha for dettane ferdig lakkert. http://www.minisport.com/newmini/acatalog/Mini_Aero_kits.html mulig dette er noe annet enn det dere prater om? arbe kommer jo da i tillegg, og skal du ha det gjort hos BMW vil jeg tro det koster 19 000 bare for at de skal ta av røret på telefonen når du ringer til dem.

 

Ser jo faktisk at du får 10% rabatt på den prisen og hvis du bruker den koden der. da blir det jo 450, er jo nesten så billig at jeg burde kjøpe ett for å henge på veggen her i stua.

De skal forøvring ha 1500 norske for montering på bilen din og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Da har det endelig skjedd litt med bilen her.. Ingrid har fått ut fingeren!

Fikk endelig montert på vingen her nå, så nå står den nede i garasjen her og tørker:D

DSCF0051.jpg

 

DSCF0053.jpg

 

DSCF0054.jpg

 

Fikk også spacere av min kjære, til bakhjula, synes det ble litt barskere ja:)

DSCF0057.jpg

 

DSCF0056.jpg

 

Har også fått sluppet ned bilen en god del:D Liker laaav bil jeg da:)

DSCF0058.jpg

 

DSCF0060.jpg

 

DSCF0062.jpg

 

Har ikke fått montert xenone enda, da jeg må kjøpe spylervesketank til lyktene. Økonomien er ikke helt på topp, så må nok vente til jeg får feriepengene hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår