Gå til innhold

Audi 200 '88 elektrisk / +motor -tull.

Ranger emnet


terion

Anbefalte innlegg

Sjekk plugger ja! Standard er den kutter når de er dårlige.. Samt rotor, fordelerlokk og kabler..

 

Du nullstiller computern ved å holde inne den lille knappen på hendelen.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk plugger ja! Standard er den kutter når de er dårlige.. Samt rotor, fordelerlokk og kabler..

 

Du nullstiller computern ved å holde inne den lille knappen på hendelen.

 

Holder den inne dritlenge, men den vil ikke nullstille noe der. Kanskje dårlig kontakt i knappen eller noe..

Funker fint å rulle igjennom infoen der, da.

 

Hva slags plugger bør jeg dytte inn i 1B motoren?

Bare stikke innom en plass som selger denslags og mase etter plugger til den..

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kjørte tanken tom idag, da stod bensinmåleren på litt over kvart. Prøvde å justere på den greia som står rett under tankmåleren, under den lista nederst under instrumentene. Den rikka seg ikke en millimeter noen vei, kanskje med makt, men det gjorde jeg ikke. Tviler på at noe slikt skal justeres med makt :P

Irriterende at tankmåleren er så off. Ingen lys dukker opp i dash'en eller når den nærmer seg tom :\

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, får prøve det.

Tankmåleren, voltmeteret og temperatursensor tror jeg er også totalt ut av kurs.

 

Noe sted som har senkefjærer foran til denne? Hm, med tuvpapirer?

Kunne tenke meg å fått stuka den litt, en 35-40 foran.

Skal nå satse litt hardere understell senere, noe justerbart coiloversaker tror jeg.

 

 

 

at klokka og instrumentene til høyre + temp er ute på tur er nok pga dårlig kontakt i kontakten på baksiden av dashbordet.

Det sitter en kontakt bak turtelleren som går til turteller og speedometer.

En kontakt bak bensinmåleren som går til temp, tank, oljetemp, oljetrykk og voltmeter.

Og så sitter det en kontakt bak oljetrykksmåleren.

 

På bilen min var det dårlig kontakt i kontakten bak bensinmåleren.

Da ramlet alt utenom turteller og speedometer ut stadig vekk.

 

Jeg fikset det ved å legge en strips som klemmer kontakten hardere på plass. Måtte borre et lite hull og sette inn en skrue jeg kunne feste stripsen i.

Siden har det fungert fint. Klokka går riktig og ingen av instrumentene ramler ut.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk plugger ja! Standard er den kutter når de er dårlige.. Samt rotor, fordelerlokk og kabler..

 

Du nullstiller computern ved å holde inne den lille knappen på hendelen.

 

Var akkurat det det var, nye plugger gjorde underverker!

Nå skal det også nevnes at det stod 3 forskjellig typer plugger montert og, hvorav EN var original Audi-plugg fra NGK. To av dem satt ganske løst :P

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår