Gå til innhold

My dark silver Mini Cooper S

Ranger emnet


power007

Anbefalte innlegg

Ahh.... Ikke frist meg til å kjøpe meg nye seter nå :D

Var veeeldig nær ved å kjøpe 1 stk JCW sete for noen måneder siden, men samboeren min stoppet meg...

 

Hvor praktisk er sparco setene da? Jeg får ikke damen til å ofre setevarmer og sideairbags etc for noen harde seter tror jeg :op:

Kan man legge ned seteryggen på de setene, slik at man får adgang til baksetene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ahh.... Ikke frist meg til å kjøpe meg nye seter nå :D

Var veeeldig nær ved å kjøpe 1 stk JCW sete for noen måneder siden, men samboeren min stoppet meg...

 

Hvor praktisk er sparco setene da? Jeg får ikke damen til å ofre setevarmer og sideairbags etc for noen harde seter tror jeg :op:

Kan man legge ned seteryggen på de setene, slik at man får adgang til baksetene?

 

 

Alt dette her jeg prøver å finne ut av nå, stolene må i allefall kunne legges ned. om jeg ikke får adgang til baksetene så gidd jeg ikke ha stolene. og tror at sparco skal som recaro ha noen stoler som har en del mer "luksus" preg over seg en steinharde rally stoler. Men skal sjekke opp i alt dette og priser.

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

var ikke så gale pris det, men å bare kjøpe en stol ser jo helt nilst ut. Og ser til å være littegranne skader på den stolen der. da kan jeg like godt beholde den stolen jeg har nå med litt skader på. :)

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det var ikke så gale. hørtes faktisk ok ut, men Må man betale moms til de og til den norske stat da?

 

Men senshi er vell ikke store forskjellen på R53 og R56 innvendig, så stolen passer regner jeg med.

 

I så tilfelle er det vell ca 11-12000 for stolen pluss moms inn i dette møkka landet

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så gale. hørtes faktisk ok ut, men Må man betale moms til de og til den norske stat da?

 

Men senshi er vell ikke store forskjellen på R53 og R56 innvendig, så stolen passer regner jeg med.

 

I så tilfelle er det vell ca 11-12000 for stolen pluss moms inn i dette møkka landet

 

Da er jo man nesten oppe i Jæger pris.

Prisen fra dem var forresten inkl side airbags + varme i setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var du duppen ville jeg ha kjøpt meg sorte OZ Ultraleggera med 215/35 dekk, senket bilen. Tror den vil se utrolig fin ut.

 

høres ikke dumt ut det, men er så utrolig langt inne i tanke boksen nå, huff så jeg sliter med valget :P

 

 

 

Men forresten fikk pris på 2 Sparco Demon seter

og med mine egne farge valg til kr 10700 inn i landet, inkuldert

MVA. Dette er sendt fra japan da.

 

ta å google litt på bilder av setene og se hva dere syntes

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de koster 1.995 dollar dollar hos RACER BARGAINS Det blir jo 2000 kr for to stoler. + frakt og mva.

 

Koster det vikelig så mye å få de i de fagene du vil ha? hva farger tenker du på igrun?

 

1995USD = 10.139NOK. Så vil tro det er dyrere fra RACER BARGAINS enn det duppen fikk tilbud på..

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår