Gå til innhold

My dark silver Mini Cooper S

Ranger emnet


power007

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nydelig mini du har power007, gjorde seg med nytt scoop. :)

 

Får jeg spørre deg om hva du måtte betale for felgene dine? ser selv på felgjakt å føler alle tar stive priser nesten, selv om han mente jeg hadde 40% på dekk&felg. Fikk pristilbud på diverse oz, bbs og tsw

 

MÅ ha nye felger nå som jeg nesten er 100% sikker på å beholde den.

 

OZ SUPER LEGGERA 13200 kr

OZ Super Turismo 12200 kr

TSW Catalunya 10300 kr

 

Alle med 205/45/17 Regal dekk

noen 1000 ekstra for toyo

 

Hørtes dette ut som allrighte priser eller?

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe betale 1500 NOK for JCW scoopet:)

 

Når det gjelder felger så fikk jeg grei pris på sørlandet:) Du bør ikke betale mer enn 15000NOK for 18" O.Z Ultraleggera med dårlige dekk. Må nok ut med 22tusen hvis du ønsker continental dekk etc.

 

Kjøp deg 18" Ultraleggera senk bilen så blir den fin:)

 

 

 

15000 regner eg me å ikke 1500 :p

 

Tror kanskje jeg har fått en grei pris da, hva sa de at du fikk i rabatter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.recaro.com/index.php?id=234&region=1&L=2

 

Dette er jo definetivt noe for folk som liker å bruke penger på minien sin. Recaro sportster CS.

 

Prøvde å få dem til å gi meg pris på de og om de i det heletatt er mulig å få de inn i minien, men de nekter jo å svare.

 

Digg seter det der. Har sett på slike selv. Går an å montere de i MCS så lenge man kjøper en skinne sak til sete fetet i bilen.

 

Evt kan du kjøpe JCW setene da. De er ganske rå. Har prøvd å finne de i utlandet, men har ikke funnet noe enda. Jæger i Bergen skulle ha 18000 kr per sete tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg seter det der. Har sett på slike selv. Går an å montere de i MCS så lenge man kjøper en skinne sak til sete fetet i bilen.

 

Evt kan du kjøpe JCW setene da. De er ganske rå. Har prøvd å finne de i utlandet, men har ikke funnet noe enda. Jæger i Bergen skulle ha 18000 kr per sete tror jeg.

 

Helt nye JCW recaro seter i UK koster £1.490 for to stk

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=290234229347&Category=30172&_trksid=p3907.m29

JCW007

BMW 335cd

SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006

Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må i allefall importeres. Driver å undersøker litt me recaro og sparco om diverse modeller, se hva jeg kan få inn noen stoler til, men får jo uansett ikke lov å bestille bare 1 par, så må garantert ut me bestilling på 2 par i allefall dersom de bestilles direkte fra fabrikk.

 

Så om noen er intressert så si ifra så skal jeg gi en lyd dersom jeg får noen "freshe" priser på diverse stoler!

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår