Gå til innhold

My dark silver Mini Cooper S

Ranger emnet


power007

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er listen over ting jeg har til bilen. Det er snakk om ting jeg har kjøpt i det siste og ikke fått montert eller venter på.

Tror jeg kun trenger JCW seter og bremser så har jeg full JCW look. Tror jeg kommer til å kjøpe GTT manifold til sommeren.

 

 

Full Aeropakke

JCW ebrake handle

JCW alcantara ebrake boots

JCW Carbon Fiber Mirror Caps (Left hand)

JCW Fiber Boot Handle

Helix Short Shift Adapter

JCW Carbon Fiber Down Tubes

Out Motoring Custom Gauge Faces (Black/grey Check)

Black 3rd Brake Light

Replacement Cowl Vents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med JCW interiør. Har sittet et par ganger og vurdert å gå samme veien, men har ikke orket å bruke cash på det enda.

 

Har du lagt ut JCW RHD mirror caps til salgs nå? Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med mine enda. har rett og slett ikke hatt tid å se på det.

 

Tror jeg kommer til å bestille meg Helix Short Shift Adapter ganske snart jeg også. Må bare se hvor mye cash som ryker på julegaver først :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Syns at det er utrolig digg med JCW interiør, det er jo her man bruker den meste av tiden når man kjører bilen. Har ikke hatt tid til å legge ut noe til salg enda, har utrolig mye jeg må kvitte meg med. Kjøpte nye JCW LHD mirror caps av outmotoring.

 

Har brukt sykt mye penger på denne bilen! Har veldig lyst til å kjøpe facelift baklykter til den også, men det må bli ut til sommeren.

 

Jeg vet ikke lengre hva jeg bør kjøpe til bile, bortsett fra GTT manifolder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt røde led baklykter til bilen (facelift utgave) har også kjøpt sånn orginal stoppelys over eksosen (facelift utgave). Videre har jeg kjøpt LED Angel Eyes til blinklys på frontfangeren.

 

 

Tøft... Du har jo snart alt som går an å kjøpe til Minien nå power007? :op:

 

Hvor bestilte du fra? Bestilte du de klare eller sotete LED baklyktene? Jeg vurderte å bestille fra mossmini.com forrige gang jeg bestilte noen småting fra de, men fant ut at det ble for dyrt :(

 

Hva er originalt stoppelys over eksosen? Finnes ikke dette på alle Mini'ene eller? Jeg har et rødt stoppelys over eksosen nå slik som på bildet ditt. Jeg har prøvd å få tak i dette i hvitt. Har sett flere Mini'er som har det, men Jæger mente det ikke gikk an :( Fikk bare tak i clear side markers (hvite blinklys på sidene). Så hvis du har fått tak i hvitt lysdeksel bak vil jeg gjerne vite hvor du har shoppa!

 

Har du link til LED Angel Eyes til blinklys? Det hørtes spennende ut. Er det Angel Eyes Running Lamps du mener? Hmm... Når vi snakker om de, mener jeg at jeg bestilte slik for lenge siden. Eller kanskje ikke? Nå ble jeg skikkelig usikker... Hehe :D Disse skal jeg garantert ha meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt sykt mye penger på denne bilen, men det blir jo fint:) Jeg kjøpte røde LED baklyktene og LED angel eyes av ebay.de selger south-city-classics-de, hjemmesiden

 

Legger ved bilde av LED Angel Eyes

_wsb_247x185_CIMG9057.JPG

 

79_-2097026509.jpg

 

Når deg gjelder LED baklykt så har jeg kjøpt samme som bilde over (røde LED baklykter).

 

Vi som ikke har facelift utgave har stygge baklykter, ved å oppgradere til dette vil jeg få facelift look på bilen. Når det gjelder stoppelys over eksosen har vi med eldre utgave ryggelys og ikke stoppelys over eksosen.

 

Har au kjøpt Nurburgring sticker til bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Skal også sette bilen på full service tror det vil koste meg noen tusen der

 

Åssen gikk det på service?

 

Har du fått montert angel eyes lyktene dine?

Jeg bestilte disse i går fra Vecchio Engineering. Skal prøve å få montert disse selv.

 

Har du montert JCW front badge? Har du noen tips? Har lyst å klare dette selv, uten å måtte levere bilen til Jæger.... :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg solgt MINIen og kjøpt meg 2006 modell sort BMW 318D med full sports skinn, el seter, navi, soltak, 19" felger, senket etc. Gleder meg virkelig til å hente bilen. Må si at jeg savner MINIen, men han som kjøpte den har lovet å ta vare på bilen samt holde moddingen opp;)

 

Har noen deler for MINI som jeg selger:

 

LED angel eyes

 

_wsb_247x185_CIMG9057.JPG

 

Samt røde led baklykter til bilen (facelift utgave) samt orginal stoppelys over eksosen (facelift utgave)

 

attachment.php?attachmentid=151095&d=1223624817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår