Laks1 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Lurde på erfaringa de har med billig dekk. og kva sida de kjøpte på. takkar for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Har ingen erfaring med billigdekk enno, men skal prøve Marangoni Verso på bmw´n iår. Ifølge ryktene er dette eit bra billigdekk. Blir moro å teste dette. Skal kjøpe det hjå ein lokal dekkforhandler, men dei finnes sikkert på Du videresendes til vre nye sider. Kva slags bil har du, og kva slags dimensjon skal du ha dekka i? (har jo selfølgeligt litt å seie) Edit: eg ser at dei har ein forhandler på Voss. Du kan jo høyre med dei om dei har erfaring og/eller har fått tilbakemeldinger på billigdekka dei har. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Bilen er ein 740 turbo,dekka skal være i 225/45/17. nokon som har prøvd Nankang dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Nankang skal være gode dekk sier de, jeg personlig har aldri prøvd nankang.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Mastersteel prosport e - satt helt greit, både på vått og tørt linlong l688 - udugelige på våt asfalt, men holdt lenge og røyk godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Nankang skal være gode dekk sier de, jeg personlig har aldri prøvd nankang.. Jeg har Nankang på Chevella mi og kjøpte det også ifjor til Vectraen, jeg er veldig fornøyd med dem, men har ikke erfaring med så veldig mange andre merker heller da. Ellers vet jeg at en kamerat som kjører Skyline (også banekjøring) anbefaler Falken. Visstnok meget bra dekk, mye bedre enn Dunlop han hadde tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ellers vet jeg at en kamerat som kjører Skyline (også banekjøring) anbefaler Falken. Visstnok meget bra dekk, mye bedre enn Dunlop han hadde tidligere. Kjører ikke akkurat Skyline, men jeg kjøpte meg Falken Ziex fra Dekkonline.com ifjor, og det er nok de beste dekkene jeg har hatt, like bra om ikke bedre enn Goodyear Eagle F1 som jeg hadde på 3`er Golfen før. Billige var dem også:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Takk for tipset, lurer på om ikke jeg skal prøve disse Falken dekkene selv neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Har kjørt nankang 215/40-17 i to år, og er veldig fornøyd med dem. Skal ha bra med fart over vannpytter før du begynner å vannplane. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hadde Linglong på sommerdekka, og det fungerte supert. Satt som faen på veien :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Det kan ikke ha vært samme linglongdekk som jeg har spunnet rundt med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Det kan ikke ha vært samme linglongdekk som jeg har spunnet rundt med.. Jah nå kjørte jeg da noenlunde normalt uten spinning så. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Kjører med Nexen N3000 215/45-17 nå. Ligger godt på veien, men en del støy. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Husk på det er ikke bare en nankang, er jo generasjoner og merker. Samme gjelder alle. Noe dere også bør sjekke på billig sjappene er dato. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Har kjørt på Nankang NS-2 heter de vel. Gode og billige. Var så fornøyd at jeg kjøpte Nankang piggfritt i vinter. Veldig bra de også. Men viktig at du får riktige typen Nankang. NS-1 er dårlige har jeg hørt. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg