Gå til innhold

Gran Turismo 5 prologue

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har det jeg. Grafikken er utrolig, bilene ser nydelige ut. I alle fall hvis du spiller det i full hd (1080p). Spillbarheten er relativt lik som GT 4 hvis du har spilt det. Ingen voldsomme forskjeller der, synes jeg da.

 

Det er ikke et fullverdig spill, er kun 6 baner og et begrenset antall biler. Men det er mye større enn en vanlig demo, er for å vise hva GT 5 kommer til å inneholde :) Krysser fingrene for at GT 5 kommer med skademodellering på bilene. Ryktene sier i alle fall så!

 

En annen litt stilig, men totalt unødvendig funksjon er at du får live info om vær og temperaturer fra diverese baner rundt om i verden :P Samt kalender og klokke.

 

Har ikke testet online delen enda, så kan ikke uttale meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan Quick tune i spillet. Du må bare få alle pokalene i C,B og A. Da unlocker du S klassen og tuning muligheter. Men som sagt savner muligheten til å bytte ut motor, og andre godsaker.. Men som sagt er bare en utvidet Demo.. ( lobotomert GT5 )

Men funker bra, drift trial helt ok..

 

Eneste store minus med online systemet er at det er nesten umulig å spille sammen med venner, da du ikke kan invitere folk til ditt game. Blir tilfeldig slengt inn i ett game.. ( forhåpentligvis kommer det en update som fikser dette i løpet av året.. ) GT5 er satt til release 30 Desember 2008 , så de har mye tid på seg til å oppdatere.

 

Til sist, er du ute etter en god erstatning for Forza 2 , så ikke sats på dette. Da Forza 2 har mye mer og tilby per dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende at jeg har spilt for mye Forza2, i det siste. Men jeg syns da handling-karakteristikken på bilene i GT5p er ganske mye bedre enn i GT4, noe som jeg synes vises i replayene også.

 

Nå spiller jeg GT5p med G25-rattet, som skal sies er vannvittig bra!! Clutchen, H-giringa og Tip-tronic giringa funker perfekt! Hadde ikke forventet det, men det var bare å plugge i å kjøre av gårde. :)

 

Annen ting var jo at man kunne sitte inne i bilen å kjøre. Altså se dashbordet, akkurat slik som i TDU. Det syns jeg er rådigg! :)

 

Jeg er så heldig å ha fått låne PS3 (60Gb-versjonen) i en måned nå. :) Venter med å kjøpe PS3 sjøl til den riktige GT5 kommer ut. ;)

 

Dette er en pre-release/demo av GT5 som etter min mening er verdt hver ei krone av de 399 kronen jeg betalte for spillet (kjøpte spillet til han jeg låner PS3 av, mot at jeg fikk låne den mens han var på sjøen :op: ).

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Lefdal sånn at hvis en vare hos dem er billigere i en annen butikk, så får du tilbake det "ekstra" du måtte gi pga du kjøpte på Lefdal?

 

Hadde det ihvertfall for noen år siden husker jeg (Ja det er lenge siden jeg har vært på lefdal). Da var det bare å ta med seg alle reklamekataloger, finne varen hos Lefdal, også vise dem at den koster f.eks 150 KR mindre hos en annen butikk. Så fikk du 150 KR avslag på varen. Ganske genial butikk.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt spillet siden det kom. Spilt igjennom C,B og A. Men må si at ting endret seg bra når man fikk ny klasse og quit tuning mulighetene.

 

Det som er neggativt er Online spillinga. Det hakker og noen ganger kan man kjøre igjennom bilene, andre ganger ikke. Man kan ikke spille med dem man vill. Man blir som nevnt tidligere bare slengt sammen tilfeldig.

 

Driftingen synes jeg er dårlig. Var bedre på GT HD. Men på prologen er det nærmest umulig.

 

I skrivende stund koser jeg med med S klassen og driver å kjører inn penger til Blitz ER34 og Amusn S2000 GT1 Turbo. Morsomt spill

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår