gotthard Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 dvs at pasakjersetet virker, det klikker hvertfall i relle, men førersetet er det hverken klikk eller varme når jeg vrir på bryteren! er vel noen som har opplevd det før her inne og da kan gi noen gode råd? pleac.... Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 dvs at pasakjersetet virker, det klikker hvertfall i relle, men førersetet er det hverken klikk eller varme når jeg vrir på bryteren!er vel noen som har opplevd det før her inne og da kan gi noen gode råd? pleac.... Hadde samme problem, hos meg var det loddinga på varme elementet som hadde løsnet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supreme Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 er mange trådet her inne om det. mine er sånn halvveis gååne de også, kan såvidt ha den på 1 før det blir så jæveli varmt at jeg må skru den av. skjønner ikke helt problemet, men bryr meg egentlig ikke. passasjer siden funker. har en golf som det ikke funker på førersiden, tipper at varmeelementet er gåent, eller no lodding som er løsna ja. tenkte jeg skulle se litt på når været blir varmere. uansett er det mange tråder om dette, så leit litt rundt så finner du masse tips om hva det kan være. har hørt at å settet kneet i setet hvis man skal f eks støvsuge eller noe i bilen ikke er det smarteste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg