Svends3n Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 hei! noen som vet hvilke lykter som er montert nede i fangeren på dnne bilen? hadde egentlig tenkt å montere linselykter, men dette var mye tøffere:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 ingen som vet?? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 ja disse har jeg og vært på utkikk etter! noen som vet ja!?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 tenker å gjøre det samme på min.. hvem sin bil er dette? hadde egentlig tenkt å gjøre som han her; jkrew buildup thread: Roxy: Lower Duct Mod Noen som har brukte deler til modden på linken min? Hvite blinklys Tåkelys Grill i fanger pm meg :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrsex Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Noen som vet hvilke relè jeg må ha på grøftelysa mine? (se profilbildet mitt) tenkte jeg må fixe de snart!! Siter - 01.mod Audi A3 1.8Turbo Quattro S-Line x 93.mod Golf mk3 VR6 x 89.mod Civic GL x 88.mod Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Noen som vet hvilke relè jeg må ha på grøftelysa mine? (se profilbildet mitt) tenkte jeg må fixe de snart!! Har ikke kobla relè på min, og det var ikke tåkelys orginalt. kobla de inn på ledningene rett under panseret der.. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrsex Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Har ikke kobla relè på min, og det var ikke tåkelys orginalt.kobla de inn på ledningene rett under panseret der.. ok, for en som sa jeg måtte ha noen rele, men jeg så det lå noen ledninger jeg kunne koble meg inn på, har vært tilkoblet før, så det er sikkert bare til å ta noen hurtigkoblinger der... Siter - 01.mod Audi A3 1.8Turbo Quattro S-Line x 93.mod Golf mk3 VR6 x 89.mod Civic GL x 88.mod Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 ser ut som tåkelykter fra passat fra starten på 90..hvis de er 4 kantede..hvis buede så kansje like som de du har i fangern org.bare flyttet ned å byttet side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Jeg syns det ser ur som grøftelys fra en Golf 2 90 mod. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg