krissaa3 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Hei Har tenkt til å sette på takelys på audien min , det er en 1999 modell og det er ikke hull til tåkelys , så dette må modifiseres. Men er det noen som har gjort dette ? som eventuelt har noen tips eller ideer? thanks Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 du må kjøpe tåkelys, feks hella micro de, ta av fangeren, skru på tåkelysa i selve fangeren, lage hull i deksla og koble strøm på sjitn:) Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 takk så mye, hvor lang tid vil jeg bruke på dette tror du? kom gjerne med flere forslag eller tåkelys som ser bra ut på bilen.. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 hvis du ikke plages å alt går som det skal, er det unnagjort på 2-3 timer. Jeg syntes hella micro de lysene som de selger på hella butikkene er bra og pene. Eventuelt sette inn et xenon sett i dem. sånn ser hella lyktene ut. her er en how to montere tåkelys på en a4, men jeg tror ikke det er så stor forskjell. Prinsippet skal være det samme. Guiden er på svensk da. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 thanks;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg