Hellum707 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei Trenger et par tips angående glødeplugger til en 1983 chevrolet beauville diesel. Er vel G20 dette? Hvilke type glødeplugger bør jeg kjøpe? Hvor sitter de i motoren? Lette å skifte? På forhånd takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellum707 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg ville brukt AC Delco glødeplugger, da 11G eller 60G plugger, har ikke helt trua på $.99 plugger til disse bilene... Det er ikke vanskelig å bytte plugger på disse bilene, tar bare noe tid da det er trangt noen steder. Må av med motorkassa inni bilen, alternativt ta dem fra undersiden. De sitter rett nedenfor dysene, på siden av motoren, over eksosmanifoldene. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellum707 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Skal se på det i morra, kan ta et bilde og legge ut her. Noen metode å sjekke hvilke plugger som eventuelt fungerer? Etter mine beregninger passer disse: Chevy Glow Plug Chevrolet 1984 G20 - AutoPartsWarehouse.com Takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg