Gå til innhold

Skoda Octavia 2003 1.9TDi 4x4

Ranger emnet


maagnus

Anbefalte innlegg

tips til octaviaen din...

 

tror fargen der hadde blitt kul med RS loock.

altså RS fanger. MED standar rs grillene ikke hønsenetting

 

litt forsiktig senk. altså ca 25mm lavere en standar rs. bilen din har jo nå "bad road" som er en 15mm stålhylse ved fjærbeinslagringa. få av denne.

 

bytt dempere til Sachs Preformance. Sinnsykt gode dempere. hadde de på min octavia sammen med lesjøfors fjærer. de er litt stivere en eibach å passet utmerket til demperene. å det blir ca passe senk.

 

når det gjelder felger. ikke kjøp billigeste bling bling pakka fra sharif du finner. sats heller på å spare litt lenger,. gå ned i dimensjon. evt kjøp et sett brukte kvalitetsfelger... hvor mange TT/S3 eiere bytter vel ikke felgene? sett octavia med S3 felger det var fett... hvis ikke florerer det av originale RS felger på briskoda forumet,.

for all del ikke kjøp billig bling bling. det imponerer KUN 14tissene. å folk med peil på bil ser at du følger kråka når det gjelder smak.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører Kenwood 2DIN headunit, og resten Boss :)

 

Ideen om å fortsette med svarte "Skinner" oppover kassen hørtes ikke så ille ut ;D Må nesten sette meg ned i Photoshop å se ;)

Om ikke noen andre med bedre skills enn meg tar utfordringen :))

Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hg hvorfor selge? yppelig ungdomsbil da. bruker lite diesel. billig å eie... å ser ikke ut som en dass... skal du ha nyere vil jeg anbefale en octavia 2 med 2.0tdi å dsg... dsg er for meg blitt et must på dieseloctavia.. sattan så digg slippe sitte gire hele jævla tiden

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hmm. Så da er det vell en mulighet for å bli kvitt den for 190 lapper tror dere? ;D

frister så utrolig mye mer med en octavia 2 ;)

og dessuten ble den rimelig dyr når forsikringen ble på over 14 000 i året. :/

Vil dere anbefale finn.no for salg av bil, eller er det noen andre sider som er like bra? :-)

 

Jeg har ikke blitt helt enig med meg selv om salget av bilen, for liker egetlig bilen veldig godt :) men regner med den blir solgt om jeg får litt under 200 for den ja :)

Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår