Gå til innhold

Skoda Octavia 2003 1.9TDi 4x4

Ranger emnet


maagnus

Anbefalte innlegg

Litt off topic, men lastet ned Photoshop i natt, og prøvde meg litt her tidligere i dag. Ble da ikke så værst til å være første gangen? ;D Eller hva synes dere?

 

Photoshop1.jpg

 

2-1.jpg

 

Tok blant annet felgene til en annen på forumet :)

Ble litt forelsket i de felgene :-D Hehe

 

- Senket

- Sotet ruter

- felger

- lykt og blinkers i en del

- Fjernet DEFA kontakten i front

- Satt på lys

Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er felgene til acoupe dette, kjente de igjenn med en gang hehe, de er nice de ja...

nei ikke så verst til og være første gang nei...

 

Ole

 

Hehe ;D Er sant det :P Fant ut at jeg ikke skulle oppgi navn. Har sett at folk blir sære av at andre folk bruker navnene deres, men ikke på Octavia forumet enda da :D Men men ;)

Felgene er så sykt fine at jeg måtte bare prøve de på :-D

Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp hatt en samtale med min far, anngående bildet jeg laget i photoshop. Han var ikke helt enig med meg i hvordan resultatet ble, ikke hvilke prestasjoner jeg har i PS :)

Så jeg lurer egetlig på hvor gamle dere andre med Octavia på dette forumet er, Eller rettere sagt gjennomsnittet?

Og hva dere synes?

Dette er vell egetlig bare for å ha noe mot min far i en endeløs samtale ;) hehehe :)

Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har jeg omsider fått lappen, og måtte jo i den anledning få ordnet noe musikk i bilen.

 

Så kommer en liten update her om det jeg har gjort i det siste.

 

Den gamle spilleren:

ljnkdvsc.jpg

 

NySpilleren:

IMG_0138.jpg

IMG_0139.jpg

 

Selvbygd kasse som jeg ble ganske fornøyd med.

Synes det ble god passform og ble ikke for vulgær.

Er ikke helt ferdig enda, kommer en kondensator, og forsterkeren skal henges opp på framsiden av kassen, samt at kablene skal legges litt bedre ;)

 

IMG_0146.jpg

IMG_0149.jpg

IMG_0150.jpg

IMG_0166.jpg

IMG_0163.jpg

 

Kom gjerne med innspill :)

Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jo så klart skal du gjøre litt med Octaviaen, som Mikael sier så er alderen rundt 20-30+ og noen av oss er foreldere også, så det er ingen hindring her, jeg likte anlegget godt jeg, blir bra med forsterkeren på fronten, og gratulerer med lappen, :driving

:D

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår