quack Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Mike Sierra Hmm kansje litt dyrt, hvor mange km? hva er rustent? automat eller manuell? ekatra utstyr? MS Veit ikke km. Har ikke fått sjekka den så nøye for rust, men skjermbuene bak, litt golv ++ er rustent i alle fall. Manuell 5 trinns kasse. Men jeg sliter uansett med å finne et sted den kan stå til jeg har ribba den, så det spørs om det blir noe av kjøpet. Bør vel også prioritere å få den på veien før jeg starter med ekstra stash:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 10k for en en bil der kun motor er brukenes er dyrt! 3.0i er ikke så dyr motor at det gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by joppa 10k for en en bil der kun motor er brukenes er dyrt! 3.0i er ikke så dyr motor at det gjør noe. Jeg trenger en del andre deler også da, bremsekalipper, interiør + litt diverse. Men jeg har vel slått det fra meg, har ikke no sted å ha den stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Hm, fikk litt trøbbel her nå. I noen papirer jeg har står det at støtdemperne bak skal være Ø32mm. Men hvor skal den diametern måles? Det kan jo ikke være stempelet.. er det utvendig på dempern? edit: et lite bilde til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 var et par monzaer i dagens ba... Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 sett over alt fra en 3.0i å be bilsvaksynte holde kejft ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Egentlig ikke så morsomt, men litt:): fikk tlf fra Opel om at ombyggingspapira hadde kommet fra Opel Norge. Var og henta dem, og måtte betale 500 kroner. Papira var undertegna Anders Sariberget. Nå kom jeg akkurat hjem. Sjekka e-posten min og har fått svar fra Anders Sariberget med de samme dokumentene vedlagt! Sendte han en mail for et par dager sia og spurte litt om ombygginga. doh menmen, slapp å skrive ut noe i alle fall da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by joppa sett over alt fra en 3.0i å be bilsvaksynte holde kejft ;) Hvis man hadde hatt en rewind-knapp skulle jeg prøvd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by quack Sjekka e-posten min og har fått svar fra Anders Sariberget med de samme dokumentene vedlagt! Sendte han en mail for et par dager sia og spurte litt om ombygginga. doh menmen, slapp å skrive ut noe i alle fall da:D At du klarer å ta det så fint:eek: Du har sikkert sett det, men det står en 3000 24V motor til salgs på Opelbørsen 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by ElCamino At du klarer å ta det så fint:eek: Du har sikkert sett det, men det står en 3000 24V motor til salgs på Opelbørsen Nei, den hadde jeg ikke sett. Men jeg tror jeg beholder 3-litern som er putta inn framtil alt er godkjent og i orden. Så får jeg vurdere ny motor/gammel motor + turbo/evt. heavy trim uten turbo av gammel motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Har forresten et par spørsmål etter at jeg fikk ombyggingspapira: hvor måler man diametern på en støtdemper? åssen finner man ut hvilke motor bremsekraftregulatoren er til? får man diff med sperre som passer monzaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 180hk til 10 000,- 220hk til 10 000,- Om jeg ikke husker helt feil så er det rundt 220hk i 24vent. billigere trim får du ikke.. 40hk til 0kr :D Jobber i halden så jeg kan fære å se på motoren om det skulle være intressant.. :D Go 24! Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Shyggen 180hk til 10 000,- 220hk til 10 000,- Om jeg ikke husker helt feil så er det rundt 220hk i 24vent. billigere trim får du ikke.. 40hk til 0kr :D Jobber i halden så jeg kan fære å se på motoren om det skulle være intressant.. :D Go 24! Sant nok:) åssen er egentlig de Omega-motorene? Bra motorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 C30SE 3,0 24V har 204 hk. Min står hjemme på pall:D og venter på at jeg får: 1 sveiset monzaen ferdig (og det tar tid:( ) 2 ordnet med spesialsvinghjul Mortorene er ok de, men har et litt svakt register kjede. Forsterket er å få og annbefales montert. MS MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Kult at du også har Monza:) er det svakt registerkjede på 3 litern 180hk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg