Gå til innhold

Vinterprosjekt: Opel Monza!

Ranger emnet


quack

Anbefalte innlegg

En ting 24V passer IKKE på 12V blokka!! Boltsirkelen er 5*120.

 

Jeg har noe snadder liggans til Monza:

Org GSE recaro stoler bra stand 2500 kr

15" Antrasitt GSE alu felger 1500 kr

Senkesett 45 mm 1500 kr (ubrukt)

Justerbare koni dempere 4 stk 3500 kr (ubetydelig brukt)

Stabstag til tårna foran 1000 kr

Varmeapparat som fungerer på ALLE 4 trinna 500 kr

GSE baklykter og refleksplate (sota list) 900 kr

Strøkent dashbord UTEN sprekker 500 kr

 

Hilsen Tord Martinsen sneipson@online.no 99167556

www.fyllogkvalm.cjb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Elgen-

Har noen alu felger (4 stk) med Nokia hakkapelitta dekk (sikkert ikke rektig skrevet).

 

Har ikke monza lenger så kunne vært gått å bli kvitt de.. så får jeg inn mine dekk i garasjen, istede for inne i huset :P

Har egentlig 8 felger med dekk, men sleng ut noen bilder og litt mer info om innpress og sånn så skal jeg seff vurdere det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nå å selge prosjektet.. veit rett og slett ikke om jeg har tid å få den så bra som jeg vil ha den. "Gir" den ikke bort, men hvis noen kommer med et fornuftig bud så går den nok..

 

Noen som er interesserte? Meste av info står vel i tråden, men om det er no anna send meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Vurderer nå å selge prosjektet.. veit rett og slett ikke om jeg har tid å få den så bra som jeg vil ha den. "Gir" den ikke bort, men hvis noen kommer med et fornuftig bud så går den nok..

 

Noen som er interesserte? Meste av info står vel i tråden, men om det er no anna send meg en PM.

 

Noooo.. :eek: kanke selge den da.. hakke du gjort ganske mye med den? (hakke lest hele tråden)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Elgen-

 

Noooo.. :eek: kanke selge den da.. hakke du gjort ganske mye med den? (hakke lest hele tråden)

Tja.. detta burde vært gjort:

 

sveist rust høyre foran bak framskjermen og ved feste til framskjermen (den kanten oppå)

 

takluka mangler vaiern sin

 

få det godkjent som 3,0l:

bremser er ok

bremsekraftforsterkern må skiftes

støtdemperne bak må skiftes

støtdempere fra tblokka til dempertårna mangler

 

men som sagt, det bare vurderes solgt;) hvis ingen er interesserte blir jeg vel pent nødt å slenge den sammen sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Det var da voldsomt til entusiasme:) hvis jeg får tak i delene jeg trenger blir det nok til at jeg smeller den sammen sjøl.. om ikke noen kommer med et godt bud.

 

Er jo en grom bil jo :) og siden du har gjort mye med den til nå så må du jo fortsette :)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det er akkurat de samme delene som sitter i en Senator? Skulle ikke være håpløst å finne på huggern, eller som en rusten delebil.

Når det gjelder motor støtdemperen så sitter den nede på motorfeste, går ikke opp til dempertårnet. Er de forresten nødvendige for godkjenning? Eneste funksjonen er jo å dempe motorens "side kasting" ikke alle commodore/senator/monza med 6er har disse.

 

Morten

MS

 

Audi S4

Renault Trafic

Monza 2,5E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår