Gå til innhold

hvilke biler med bakhjulstrekk er bra?

Ranger emnet


eirik845

Anbefalte innlegg

halla vil ha meg en førstegangs bil med bakhjuls trekk men har bare 60 lapper å sett på bmw318 men de som er noe er så jævla dyre å "alle" er på vestlandet. vil ha en bil som ikke er alt for stor men som går helt greit å har bakjulstrekk å som ikke er eldre en meg.. vil ha noe sikerhet da som airbag..

er det noen andre biler en 318 jeg bør se etter?

 

mvh Eirik

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har sett på de men vil helst ha nyere enn 92 da de ikke har airbag.. sett mye på finn.no og autodb.. det er ikke lett å finne en i god stand.. å og godt over 200 000km det er sikkert grei km stand men de ser ikke ut en del rust..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side så er vell tromler nok på en bil som tross alt ikke er større heller da. Tilnærmet vedlikeholdsfritt og gode nok bremser for vanlig kjøring, skal vell neppe stille til start i monaco gp, så burde holde lenge med tromler. Det er slike sparingen som gjør at en småbil kan koste som den smaker.

 

Får vell kanskje en Mercedes C-klasse av første modellene til den prisen, er vell greie biler dem, hvis man ser bort ifra 220 motoren som har hatt topp problemer, men jeg veit ikke om den var levert i den bilen i det heletatt:P

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får håpe jeg finner en 318is coupe.. noe større en det til den prisen er tull fordi folk skal jo ha 90 lapper for en 93 model som har godt 250 tusen km.. er bakhjulstrekk så er jo gøy unasett hvor mange hester men til vanlig kjøring er det greit med litt flere.. haha nazi stål.. nææ syns den første genrasjon c clas er helt for jævlig stygg..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår