Gå til innhold

Hvor mye senk?

Ranger emnet


The Gølf

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

 

Jeg lurer på hvor mye senk man kan ha uten at det fremstår subbing osv..

 

Jeg har en Passat 2001 stv og jeg har tenkt å ha 18" eller 19" på kjærra..

 

Hvor mye senk kan jeg ha på 18 eller 19"?

 

mvh

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkuratt det samme.. eller 50/40 eller hva det var. Vet folk senker dem ned til 55!!! det er totalt ubrukelig syns jeg (da med KW justerbart).

 

Felga mine er for tiden 15", men hjula er like digre åkkensom.. ellers blir det veldig feil på speedometeret ;). Skal ha 18 eller 19" til sommeren :D. Vurderer også 17" :S. Men da blir jeg dengt tror jeg :P. Men vil liksom ha litt komfor og :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 3,5cm på min 99 modell sedan, det er et helvette for det meste. Mer enn det gjør bilen ubrukelig tipper jeg. Med mindre du bare kjører helt ny asfalt.

 

Hva som er problemet da, . men nå har eg da senket passaten ca 50mm og skal senke mer, da med H&R senkesett, funker da utmerket det da, og bor i odda der staten velger å ikke bruke penger på vei,, Men om du kun har fjærer så skjønner eg det, bunner vel som de fleste bilene med kun fjærer.

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok bedre senkesett enn meg. Jeg har KoniSport sitt. Men en kompis har et av de dyrere KW settene som kan justeres i huggu og ræva. Ubrukelig så fort veien blir litt ujevn, og spessielt på snøføre, da er han veiplog. Men men, det er mine meninger og erfaringer ifra Opplandsområdet. Seff ser vi blodsenka biler her.. de blåser jeg oftest rett forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

På min VW Passat'en min som er Stv. og 2001 modell, så har jeg senka den 40 med H&R og kjører på 18" felg med 225/40/18 dekk.

Det funker veldig greit på min bil. :)

Stiv og teight :) som sagt over her, må kjøres med litt omhu.

En senka og stiva bil, kan ikke kjøre på samme måte som før i høler osv. Jeg har TSW felger på min, kan legge ut et bilde så du får se :)

 

IMG_1435.JPG

Beklager dårlig kvalitet, men var et jeg tok med mobil sånn i farta. Skal ta med speilrefleks nå snart :)

Audi 100 TQ Banebil under bygging

VW Caddy 1.9 1998

[x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001

[x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988

Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår