Gjest GtiCars Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Hei, kan de som vet om deler til en sånn bil gi meg tips. Har egen side til bilen min: Bluebird Turbo Jeg trenger: Luftmassemåler med hetetråd. Gasspjeld bryter. Hekkskjørt orginalt til Bluebird Turbo. Baklykter. Venstre trekant rute på bakdøra (innbrudd). Tips meg om åssen Bypass ventil jeg bør kjøpe, eventuelt annet trimmingstips. Dette er foresten en bil som er like skjelden i norge som Skyline er ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg har en lmm fra 200sx, vet ikke om den kan passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GtiCars Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by nismo_power Jeg har en lmm fra 200sx, vet ikke om den kan passe? kanskje, kan du skrive det nr som står på den sorte delen? tror foreste den er litt annerledes, men at den kan brukes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tba998 Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Mulig jeg har Venstre trekant rute på bakdøra og en baklykt, får ikke sjekka det om 2-3 uker da jeg drar oppover til trøndelag på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ring og snakk med Jon - telefon 911 30 627 (kveld - ikke natt) og si at Knut i Sarpsborg ba deg ringe. Om ikke han har, så vet han nok hvor du får tak i. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GtiCars Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by aryx Mulig jeg har Venstre trekant rute på bakdøra og en baklykt, får ikke sjekka det om 2-3 uker da jeg drar oppover til trøndelag på fredag. Har du det, så kjøper jeg dem. bare send svar til post@gticars.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Baklyktene og rutene er jo like som på en vanlig 1,6 eller 2,0 Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg