ChevyKen Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Heisann! Har en '01 E39 touring som jeg skal bytte bruer og casterstag på. Tok av første brua i går og når jeg slo ut kula kom metall-foringa som kula står i i spindelen ut sammen med kula. Er dette normalt?? Skal disse også byttes når brua byttes? Har aldri sett en sånn løsning før.. Holder på med casterstaget på samme side nå (den sitter noe så jævlig) og lurer på om det samme kommer til å skje der. ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Heisann! Har en '01 E39 touring som jeg skal bytte bruer og casterstag på. Tok av første brua i går og når jeg slo ut kula kom metall-foringa som kula står i i spindelen ut sammen med kula. Er dette normalt?? Skal disse også byttes når brua byttes? Har aldri sett en sånn løsning før.. Holder på med casterstaget på samme side nå (den sitter noe så jævlig) og lurer på om det samme kommer til å skje der. ;) Ken Hei... Jeg har bytta det samma to ganger på to forskjellige biler hvor en av dem var min. Og akkuratt det samma skjedde med meg, det viser seg at disse egentlig ikke skal bli med ut. Men om det skjer så for guds skjyld ikke ødelegg de og prøv alt du kan for å ikke ødelegge dem. I følge bmw så får du ikke tak i disse løst og må dermed bytte hele spindelen. (6000 kr stk. så vidt jeg husker). Masse rustløser, kanskje litt varme (tror ikke de er stål, så vær forsiktig) og masse tolmådighet. så kommer de nok;) Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.