corsaduden Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Kjøpte meg "ny" bil for et par dager siden, P10, og den er sølvgrå. Helt ok farge, bare sveise litt rust hist og pist så blir det bra. Uansett, må ha nytt panser på den, og da kom jeg på tanken at det kanskje hadde vært kult med svart panser, evt karbon-panser. Hadde egentlig sett for meg bilen i en pen hvitfarge, med svart panser, men det blir en hekkans jobb å lakkere hele greia så det gidder jeg ikke. MEN: blir det pent om jeg har svart eller karbon-panser på en sølvgrå bil? Har aldri sett noen sånne før. Edit: den er forresten helt lik denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Anbefaler at du legger ut ett bilde av fronten til en sølvgrå bil på photoshop forumet :) Så får du noen til å lage en photoshop-mod til deg :) Det kan bli tøft, men det kan også se "uferdig" ut. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 (endret) Ok, får prøve det. :) Installere Wordpress 365 mastercard gjenopprette minnepenn Endret November 6, 2011 av corsaduden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Her er ett av min med sort panser. Men der har jeg tatt taket sort også da. Her er 2 bilder der bare panseret er sort. Greit at det ikke er lik bil som deg men der får du hvertfall en liten indikator på hvordan det blir med sølv bil og sort panser. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg