Gå til innhold

Hvor mye betaler dere per liter med skikkelig lakk

Ranger emnet


Ducklink

Anbefalte innlegg

Hei jeg fikk meg et sjokk her, de skulle ha kr 1000 per liter ferdig tynna ut vanlig metalic lakk. Og 400 for klarlakk.

 

Hva betaler dere per liter? Og hvor bør jeg handle?

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 450,- pr liter med tynner + herder :) Fikk noe fin priser på lakk..

 

 

 

Med tynner og herder. Vil det si 1 liter produkt eller 1 liter base pluss nok tynner og herder?

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne lastebil lakken, kan jeg bare gå å se på en eller er sjangsen for at den er lakkert "skikkelig"?

 

 

Men hvilke forhandlere bruker dere og hvilke priser, gjerne fler innspill.

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper lakk direkte fra Glasurit forhandler, så får noen gode priser derfra.

Men tidligere når jeg kjøpte fra en lakksjappe på Slependen mener jeg at jeg betalte 750,- literen, ublandet lakk. 4 - 500,- for en liter tynner.

Kjøpte nylig 2dl lakk til en forskjerm hos Haraldsen Farvehandel i drammen (Hadde ikke tid til å vente), ferdigblandet. Betalte 300,- ca.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal vi vanlige folk belage oss på angående pris per liter eller er dette pris inkludert mva? noen som vet pris på perlemor lakk nok til hele bilen? og noen steder jeg faktisk kan se på de forskjellige fargene jeg kan velge mellom. er jo ikke mulig å velge farge på en bil når jeg ikke finner noe sted å se på hva jeg liker eller ikke. jeg er ekstremt kresen og kjøper ikke noe før jeg ser finishen hehe. er ikke så billig at jeg har råd til å lakke bilen igjen hvis jeg ikke liker det hehe:D

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår