vwgolf2 Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 folk har stadig blitt bedt om å poste "fete golfer" her på golf forumet... på denne tråden kan dere slenge ut bilder av spesielle golfer.... sære, stygge eller hva det nå enn måte være. bare det ikke er en standard med 90 fangere og 40 senking :D sleng ut bilder av golfer som garantert vekker oppsikt! hadde vært moro og sett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Du ba om det :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 hehe..golf country er beinrått :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by vwgolf2 hehe..golf country er beinrått :D Var en "Chrome Edition" i et engelsk blad for en tid tilbake. Den var fin. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Det som er fetest med country'n er at den har asylmottak...... (kufanger som noen sier....) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 syns ikke golf kler den country edition jeg :) litt for liten til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ta rust fjerner på de tre der, da sitter du igjen med to stoler og fire dekk... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by pololars puke puke puke puke puke Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 vakte MYE oppmerksomhet når jeg hadde den, selv om den ikke er styla :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Som bjirn sa, du ba om det.... Den har riktignok 90 fangere osv... men ikke akkurat 40-senking! :D Har han gjort den så stygg med vilje, tro? Hadde han bare råd til nye felger bak? Som du kanskje ser, så finner man mye stygt på carstyling.net. Men det VIRKELIG stygge har ikke kommet enda... Tro det eller ei, men det er en Golf II... Denne slår vel det meste? Ser ut som om det er populært å bygge om til Golf 3 front der... er "mange" av dem på carstyling.net Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg betraktet meg ikke akkurat som en noob, men hvordan legger man ut bilder fra Pc'en. jeg får bare lagt til fra internet...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by 2maz Jeg betraktet meg ikke akkurat som en noob, men hvordan legger man ut bilder fra Pc'en. jeg får bare lagt til fra internet...:rolleyes: welcome to de new bilforumada. du får slenge oppp bilda på din egen webspace og linke de til posten Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by pololars Konge! Skulle bare lagt på noe klarlakk der, og forhindret at rustet løsnet når du vasket bilen og sånn... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Colour edition? hehe overstyla jævel! ska være sjukt med gamp i den golfen.. lå på mobile.de for ei stund sia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg