S2Kvtecmonster Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Heisann, noen som vet noe priser på frakt fra USA til Norge? Og evnt hvilken havn bilene må til?? takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Kontakt Christer Carling, KLIKK HER Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hvor er bilen nå? Jeg har en kompis som bor i Ohio som har sendt 3 biler denne veien. Han har fått folk til å hente bilen hjemme hos han og fraktet den til Boston, og derifra med båt. Jeg har vært med på 2 som har blitt sendt i fra Boston og min ble sendt i fra Miami. Med frakt fra han (Ohio) og båt med forsikring og alt det der, kom på rundt $3000. Men er bilen på havna så blir det så klart billigere. Min kom seg selv til havna og da ble det nesten halve prisen. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Heisann, noen som vet noe priser på frakt fra USA til Norge? Og evnt hvilken havn bilene må til?? takker Billigst er vel JetCarrier - magnum NO AS, Norway, Sweden, USA betalte 13 000 inklusive frakt 70 mil i statene og båtfrakt fra Huston. Sjekk prisen med dem, kan hende det er billigere nå.....damndamn Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alliz Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Fikk pris på 1.stk bil i container, inkl. lasting,papirarbeid, forsikring osv. Sendt fra New york til Oslo på $2000,- Dette var for ca 6 uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 kosta meg 1400 dollar med lasting i container i West Palm Beach, frakt ned til Miami og til Drammen for 1 el camino og 4 felger :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg