Gå til innhold

Banekjøring på Lånke

Ranger emnet


Code-Man

Anbefalte innlegg

Originally posted by Code-Man

Ville bare nevne at Nordmøre Gatebilklubb arrangerer bankekjøring på Lånke lørdagen den 10 aug. Er vist muligheter for ikke medlemmer å kjøre også...

 

Vet ikke klokke slett osv :) Fra tili til seint ;)

 

Mycket mogleg at jeg kommer en tur da gitt! Kommer med no_brakes-S2'n :)

 

Post gjerne litt mer info når noen vet! Hvilke aktiviteter, når og til hvilken pris...

 

 

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Lånkebanen ligger ca 3 mil øst for Trondheim og noen få km sør for Stjørdal og Værnes lufthavn, på veien mot Selbu.

 

Ei lita humpete sløfye på ca en km, men med god plass til 0 - 201m iaf. Banen er forresten snill mot bremser da det ikke blir særlig høy hastighet (passer bilen min sånn sett...) :rolleyes:

 

OZzzt zzzz som skal dit!

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Er vist muligheter for ikke medlemmer å kjøre også...

 

 

? dette var nytt for meg men! Men jeg tror ikke at klubben ønsker å dra full banen av ikke medlemmer, når det fra før kommer en hel haug med kjørelystne nordmøringer fra før dit! Vi som egentlig skal dit opprinnelig, får jo nesten ikke bane-tid da! :rolleyes:

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

 

? dette var nytt for meg men! Men jeg tror ikke at klubben ønsker å dra full banen av ikke medlemmer, når det fra før kommer en hel haug med kjørelystne nordmøringer fra før dit! Vi som egentlig skal dit opprinnelig, får jo nesten ikke bane-tid da! :rolleyes:

 

Jeg synes at det er komplett idiotisk at ALLE får kjøre, men det står så på alle plakater, rundt om kring, så det er vist meningen det.. :(

 

Priser:

 

Inngang: 50,- pr pers.

100,- pr bil.

 

Kjøring: 200 pr bil. (for medlemmer)

300 pr bil. for ikke medlemmer.

 

Synes personlig at differansen fra medlemm til ikke medlemm er ALT for liten :|

 

Tider:

10:00 Portene åpnes, teknisk kontroll

11:00 Førermøte, kjøring av idealspor osv..

11:45 Familiekjøring (?????????)

12:30 Frikjøring

14:00 Breisladdkonkuranse (!!!!!!!!) :D

15:00 Frikjøring

16:00 Kåring av dagens Breisladd og Pople`s choice

16:30 Frikjøring.

 

Aks-tester kan arrangeres hvis ønskelig..

 

 

Bare så dere vet det, jeg tar ikke på meg noe ansvar om noe av dette er feil :) Sitterer bare plakkaten.. :D (så ikke ta meg om ikke alle får kjøre ;) )

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lånkebanen ja...

 

er faktisk lokalbanen min, 15min fra foreldrene mine(som bor rett ved ett SS i Rally Trøndelag) hehe på landet...

 

Problemet er at jeg bor i Oslo. Hadde vært morro og fiset opp en tur, bruker 6timer maks. Hadde vært kult med en gjeng å fiset opp i ettermiddag... Kan ordne med gratis overnatting til alle Impreza GT/WRX(eller andre brukbare biler) om noen skal reise langt....

MY09 WRX STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverwrx

Lånkebanen ja...

 

er faktisk lokalbanen min, 15min fra foreldrene mine(som bor rett ved ett SS i Rally Trøndelag) hehe på landet...

 

Problemet er at jeg bor i Oslo. Hadde vært morro og fiset opp en tur, bruker 6timer maks. Hadde vært kult med en gjeng å fiset opp i ettermiddag... Kan ordne med gratis overnatting til alle Impreza GT/WRX(eller andre brukbare biler) om noen skal reise langt....

 

Jeg kommer! ...bor bare en snau halvtime unna :)

 

Håper jeg havner i kategorien "eller andre brukbare biler" ;)

 

OZzzt

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverwrx

Lånkebanen ja...

 

er faktisk lokalbanen min, 15min fra foreldrene mine(som bor rett ved ett SS i Rally Trøndelag) hehe på landet...

 

Problemet er at jeg bor i Oslo. Hadde vært morro og fiset opp en tur, bruker 6timer maks. Hadde vært kult med en gjeng å fiset opp i ettermiddag... Kan ordne med gratis overnatting til alle Impreza GT/WRX(eller andre brukbare biler) om noen skal reise langt....

 

Høres ut som saker ja :) Kan kjøre tur retur på 1 dag, men er litt drygt (bor EKSAKT 20 mil unna banen :)

 

Har jeg fri og muligheter for det, kommer jeg ;)

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår