Shaggylaggy Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Har en omega 01mod. 2.2DTI. Den tappes for strøm, og kjølevifta går ca 2 min etter du tar av tenninga (uansett temp.) motoren blir også kald på tomgang. noen løsninger`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Har en omega 01mod. 2.2DTI. Den tappes for strøm, og kjølevifta går ca 2 min etter du tar av tenninga (uansett temp.) motoren blir også kald på tomgang. noen løsninger`? dynamoen lader ikke, så er vel deffekt denne. kanskje bare børstene i den! :) kjølevifta går ikke hele tiden da? mens den står på tomgang jeg tenker på som grunn til at den blir kald.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlbusDumbledore Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Bør kanskje sjekke termostatsensoren til viften. Kjølevifter er som regel styrt av en termostatsensor, som måler temp. på vannet og starter viften når vannet når ett hvis grad. Går viften hele tiden? Fra du starter til du stopper? Har du problemer med å starte bilen, grunnet strømtap? Isåfall, så mål strømmen på batteriet. Det bør vise over 12 Volt. Hvis batteriet gjør det, så start bilen og mål batteriet igjen. Det som vises da er hvor mye Dynamoen lader. Da bør det vise rundt 14 Volt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggylaggy Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 har sjekket at den lader, og batteriet er helt nytt. Vifta går nok konstant, så da må jeg vel egentlig skifte termostat og viftesensor da? men noen som vet hvorfor den tapper seg? kjent problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 bytta cd spiller? ettelleranna ekstramontert? sikkert det som gjer det er en pluss som ligg borti gods men kan hende det kjem seg om du bytter termostat osv.. Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlbusDumbledore Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Fungerer hanskerommet? Lyset inni der slår seg av når du lukker rommet? Mister du så mye strøm at bilen ikke starter? Har du alarm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggylaggy Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Fungerer hanskerommet? Lyset inni der slår seg av når du lukker rommet? Mister du så mye strøm at bilen ikke starter? Har du alarm? Mister så mye at hvis den står i 2 dager, så starter den ikke. Har original alarm, og original cd spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg