biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 ok dette sklei jo godt ut rimeli fort så da løfter jeg på hatten og finner meg et mer passende forum for nork kurs trenger jeg ikke Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hehe.. var ikke skrifta som var probleme.. var bare en rar start.. prøv på nytt å førklar va du har jort? hvilket 240 prosjekt du hadde å hvorfor åva du byttet d mot? Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 sant gikk lit for der de er sant men man trenger ikke begynne å hakke ned på en med en gang liksom var vel lit med vilje at folk kunne spørre vad jeg gort me 240 å hvorfor jeg bytta. hadde jeg skrivi alt som var med en gang så var de jo ikke så my å snakke om eller har jeg helt feil???? Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 lurer på når en admin stenger tråden her jeg. virker jo ikke seriøst i det hele tatt. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Vi er dessverre ikke allvitende, så litt info er jo greit å spytte ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 ok spm big bore 3.2 kit weber 52 getrag dogbox og en 85% slure sperre må si jeg savner den sinsykt lagt mye jobb og penger i denne biln Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Høres rått ut! Har du bilder av vidunderet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 ok dette sklei jo godt ut rimeli fort så da løfter jeg på hatten og finner meg et mer passende forum for nork kurs trenger jeg ikke Man høster som man sår. JO, du trenger helt klart en oppfriskning i norsk skriftlig. Du skriver dialekt, som folk sliter med å skjønne, du skriver MASSE ord feil og med mangel på bokstaver, og du bruker veldig lite tegn, slik som komma og punktum, noe som gjør det du skriver tildels vanskelig å sette i sammenheng. Hvis du endrer dette, så skal du se at svarene du får er noen helt andre enn de du har fått hittil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 de er den glemte skrive att jeg sveiste eget exos anlleg 3.5 hele veien med extraktor grenrør jobber får øvrigt som lisens sveiser.. men de var et grusomt vansklit valg å ta men en bulle har vert gutte drømmen siden mange år. Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 føresten er de noen her som hørt en bulle live?? Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Er jeg den eneste som etter 25 innlegg ikke klarer å skjønne om tråden gjelder en volvo 240 eller en eller anen motorsykkel? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hmmm:S er ikke helt med:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 bak full fra i går enda eller ? ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 verdens mest unyttige tråd, hvor trådstarter vil at vi skal spørre og grave om bilen han akkurat har byttet bort. og når han da får kritikk så blir han sint!:hvaskjera :hammer :hammer :hammer :hammer :hammer Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 verdens mest unyttige tråd, hvor trådstarter vil at vi skal spørre og grave om bilen han akkurat har byttet bort. og når han da får kritikk så blir han sint!:hvaskjera :hammer :hammer :hammer :hammer :hammer Hahaha:D God underholdning å lese gjennom det her iallefall, så litt nyttig er den jo:) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg