Dans2ur Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 der har jeg et problem jeg ikke finner ut av..min ligger på fra 125-hele faltisk 140 en gang... men med en gang jeg stopper å lar bilen gå på tomgang går den rett ned til 90-100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 der har jeg et problem jeg ikke finner ut av..min ligger på fra 125-hele faltisk 140 en gang...men med en gang jeg stopper å lar bilen gå på tomgang går den rett ned til 90-100 det er i meste laget, oljen blir dårlegare over 125 grader. Orginal bil? prøvd å bytte oljekjøler? har sjøl hatt 168 grader, det gikk drit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 ikke orginal motor.chip,portet lader.store dyser å div. men den var sånn før jeg begynte å trimme motorn. men hvor er det olje kjølern sitter??? 168 grader..fytti .... det var varmt. åssen gikk det da a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 ikke orginal motor.chip,portet lader.store dyser å div. men den var sånn før jeg begynte å trimme motorn.men hvor er det olje kjølern sitter??? 168 grader..fytti .... det var varmt. åssen gikk det da a kjøler sit rett over oljefilter, liten dings med to vatnslanger. 168grader gikk drit... plana toppen 1mm for å få den rett att Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 der har jeg et problem jeg ikke finner ut av..min ligger på fra 125-hele faltisk 140 en gang...men med en gang jeg stopper å lar bilen gå på tomgang går den rett ned til 90-100 Det høres rart ut. På mine biler så går oljetempen opp på tomgang og ned igjen ved kjøring. Rett ned til 90-100 sier du? Hvor lang tid? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 et sted mellom 2-5 min.. rart at din gjør stikk motsatt.er nok no gæli et sted... men hvem selger oljekjøler a.kikka på norsk bildelesenter på nette,men dem hadde ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 S.S. Tuning har Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 sjekker du Volkswagen Corrado Engine så får du kjøleren til en brøkdel av "norsk" pris. MEGET seriøs forhandler. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 skal du bytte kjøler kan du også bygge om til luftkjølt som er mykje bedre. da kan du bruke deler frå f.eks golf1 gti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 hærre gud olje kjøler får du oss perdersen racing, kollevold,gundersen racing . trenger ikke å maile hitt å ditt til gud å værmann:m'm: Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VjuzyG60 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hva blir den mest optimale olje og vanntempratuern corradoen skal ha a? har lurt litt på det når jeg har kjørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Optimal temp = 90 Grader. Min ligger på rundt 100 ved normal kjøring, men ved litt gasspådrag skal det ikke mye til før det nærmer seg 130 :-) Jeg monterer oljekjøler for å slippe å være bekymret for høy temp. Er effektivt. Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisseg60 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 152 grader ved banekjøring er det meste jeg har sett en corrado oppe i. Etter montering av oljekjøler har den ikke vært over 100! Veldig effektivt! Siter Jeg hadde en Golf en gang.! http://forum.corradoclubnorwegen.com/viewtopic.php?f=3&t=120&start=0 http://www.bilforumet.no/corrado/198604-kisses-corrado.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg