Gå til innhold

Familiemedlem tatt av fotoboks i min bil.

Ranger emnet


JÅR

Anbefalte innlegg

det er også straffbart og motarbeide politiet.

 

så dersom du ser på bildet av din ektefelle (ex.) og sier at du ikke vet hvem det er så er du jo ganske dum...

 

politiet bruker jo 20sek på å sjekke hvem du er gift med og kan deretter sjekke nevnet opp mot førerkortregisteret (og muligens få bilde derifra?)

 

Man angir da ikke sin nærmeste familie, og det er 100% lovlig å IKKE si hvem det er så lenge det er ens nærmeste familie.

Jeg hadde ALDRI tystet på dama mi, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så lenge det er under førerkortgrensa så er det like greit å si fra :P er jo en selv som har bæsja på leggen :P

og ja jeg har hatt maaange bøter så jeg syter ikke og sier dette pga. ingen erfaring. :P

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wizzy: Hvorfor er det bare å si fra?

Er det helt ok å være en Quisling?

 

 

Som jeg skrev i forrige post: så lenge en berger lappen så er det like greit å ta den straffa en får for man har jo tross alt gjort noe en ikke har lov til :) hvordan du kan assosiere dette med Quisling sine handlinger er noe som forundrer meg...

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en låner bort bil til venn eller familie, og denne personen blir knipset. Kan man ikke uansett si at man ikke gjennkjenner personen på bildet? Er vell ikke straffbart? Isåfall, hva om det er sant at man ikke klarer å gjennkjenne en venn eller en man har lånt bilen bort til.

90 Toyota Celica GT4 ST185

86 Volvo 240

x 93 Volvo 240 (B230FK)

x 92 Ford Sierra 2.0i CLX (førstebil)

x 86 BMW 320i (rust exlusive)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en låner bort bil til venn eller familie, og denne personen blir knipset. Kan man ikke uansett si at man ikke gjennkjenner personen på bildet? Er vell ikke straffbart? Isåfall, hva om det er sant at man ikke klarer å gjennkjenne en venn eller en man har lånt bilen bort til.

 

Som vitne har du ikke lov til å ljuge, men dersom du er i familie med vedkommende kan du med hjemmel i Strpl § 122 drite i å forklare deg.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår