Gå til innhold

98 bensin på audi 100 2.3E 91mod

Ranger emnet


smeden

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer nok det ja. Dette temaet er tatt opp i en tidligere tråd, så prøv og søk i forumet. Disse skal egentlig ha 98 oktan originalt, men går også på 95. Men den bruker visst litt mer når man kjører på 95, så går den litt dårligere også ja. Er vel ikke så mye det er snakk om, men jeg kjører hele tiden på 98. Fyller som regel 99 Racing på Shell jeg da:)

'91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det ja. Dette temaet er tatt opp i en tidligere tråd, så prøv og søk i forumet. Disse skal egentlig ha 98 oktan originalt, men går også på 95. Men den bruker visst litt mer når man kjører på 95, så går den litt dårligere også ja. Er vel ikke så mye det er snakk om, men jeg kjører hele tiden på 98. Fyller som regel 99 Racing på Shell jeg da:)

 

99 racing e det goe greier det eller?? ka den koster for litern da

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet dette altså, men mener Cozzie nevnte noe om dette i en tråd for en stund siden. Husker ikke helt hva han sa, men søk i forumet så er det vel å finne.

 

eg har bare fått kjørt 45 mil på bykjøring med 95 blyfri eg syns det e lite så eg ska faen med teste om det blir noe bedre skal kjøre te eg neste tom no skal eg fylle tanken og se kor langt eg kommer:P

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor langt kjører du på en tank med bykjøring

 

har ikke målt det enna. har veldig kort vei til jobb:P tar knapt 5 minutter å kjøre. kjører lite i ukedagene. blir ellers litt cruising i helgene. en 3/4 tank varer sikkert en uke iallefall. men 98 varer den litt over ei uke. så bra forskjell bare på å se hvor lang tid bensinnåla brukte på vei tilbake til "Tom"

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår