kimmandre Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hei. Jeg har et problem, og det er at ryggelysene mine ikke virker. Jeg har prøvd å skiftet pærer, men det var ikke til stor hjelp. Jeg lurer på om det kan være strømbryteren? Hvor finne jeg den eventuelt? Skal ikke det være en nede i giren en plass??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Sjekk ryggelysbryteren. Om ikke, bare kortslutt ryggelyskontakten, så se om du får lys. Eureka.. om ikke, har du feil i ledningsnettet, evnt. sikringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Gjør som nevnt over, sjekk sikringen evt. legg ledningen på ryggelysbryteren til jord. Om ikke lys, sjekk om det er ledningsbrudd der kablene går fra bilen og over i bakluka. Vært ute for det før. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Pleier å ta frem multimeter:P Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Pleier å ta frem multimeter:P Man kan ofte bli lurt av et multimeter, bruk heller lampetest ;) Man kan med multimeter måle full batterispenning, men ved belastning faller spenningen til null! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmandre Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 KupÈ viften min virker bare på fullt. Noen som har et forslag til hva dette kan vere??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg