baremats Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 har nå tenkt til å bygge anlegg på letten min da:P har kjøpt nesten det jeg trenger. er litt dårlige bilder[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 tempo lett, det er fett..... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Kan bli moro det der da =) bare husk å gjør det vannsikkert da =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 endelig noen som setter pris på hva jeg gjør ;P har tenkt til å bygge nye sidedeksler som er større så jeg får plass til alt ;D høyttalerene er vanntette, så vannsikkert skal det bli :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 tempo lett, det er fett..... er en Suzuki GN da xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 håper bare det er kickstart på denne slik at ikke batteriet lader seg ut hver gang du spiller litt med anlegget =P fortsett å oppdater denne tråden da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er en Suzuki GN da xD sorry da, men tittelen kunne jo insuere at det var en lett, og det er jo faktisk fett... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 sorry da, men tittelen kunne jo insuere at det var en lett, og det er jo faktisk fett... åja hehe, misforsto litt der xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 håper bare det er kickstart på denne slik at ikke batteriet lader seg ut hver gang du spiller litt med anlegget =P fortsett å oppdater denne tråden da ;) er ikke kick start på den, men jeg kommer bare til å spille med anlegget når motoren er på:P eller så skal jeg nok klare å finna på en anna løsning:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 her er grov-skissa til det nye dekselet, detta er bare sånn ca åssen det kommer til å se ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 er ikke kick start på den, men jeg kommer bare til å spille med anlegget når motoren er på:P eller så skal jeg nok klare å finna på en anna løsning:D Det ultimate hadde vel vært om du fikk presset inn ett Optima Trollfury, dog jeg tviler litt ;) Ville gjort bakhjulskjøring "litt" lettere :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Det ultimate hadde vel vært om du fikk presset inn ett Optima Trollfury, dog jeg tviler litt ;) Ville gjort bakhjulskjøring "litt" lettere :D hvor mye koster et sånt et a? og hvor får jeg tak i et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hvor mye koster et sånt et a? og hvor får jeg tak i et? Det koster nok mer enn hele proskjektet, veier 50 kg og er en massiv klump man vanligvis bruker i store seilbåter ;) Tror det er snakk om over 1000 aH hvis jeg ikke husker helt feil Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Det koster nok mer enn hele proskjektet, veier 50 kg og er en massiv klump man vanligvis bruker i store seilbåter ;) Tror det er snakk om over 1000 aH hvis jeg ikke husker helt feil åja såpass xD da tror jeg at jeg holder meg til det jeg har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tæven Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 frøysjø ? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/187327-granada-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg