Gå til innhold

1999 audi s4 2,7 biturbo..noen svakheter?

Ranger emnet


michaelaudi

Anbefalte innlegg

Vedder 100 kr på at de hardt kjørt med.Og det veldig skjelden du finner en som er helt orginal og god stand.De du for i norge,er på grønne skilter.Men vær obs på at turboene kan være slitt,bremser kan være slitte,clutch..Kan ikke si så veldig mye mer egentlig..

Lykke til :)

 

 

Du verden, du hoppa ut i det du, eller? :)

 

For det første er det jo i grunnen ingenting i veien med at bilen er litt godt brukt, så lenge den er godt vedlikeholdt og behandlet med måte. Hardt kjørt er jo ikke synonymt med herjekjørt. Og at bilen ikke er original kan jo bare være en fordel, hvis du får oppgraderinger ferdig gjort til langt lavere pris enn hva du måtte hatt påkostet selv.

 

Og utsagnet "de du får i Norge er på grønne skilter" faller på en måte på sin egen urimelighet, dersom man har fulgt med litt på salgsannonsene. Er da LANGT flere på hvite skilter enn på grønne.

 

At turbo, bremser og clutch kan være slitt - ja, det kan de da på alle biler.

 

 

Mine tips til trådstarter er at du skaffer deg en faceliftutgave som er godt tatt vare på av tidligere eier(e). Der har en del barnesykdommer på S4-en blitt utbedret.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, du hoppa ut i det du, eller? :)

 

For det første er det jo i grunnen ingenting i veien med at bilen er litt godt brukt, så lenge den er godt vedlikeholdt og behandlet med måte. Hardt kjørt er jo ikke synonymt med herjekjørt. Og at bilen ikke er original kan jo bare være en fordel, hvis du får oppgraderinger ferdig gjort til langt lavere pris enn hva du måtte hatt påkostet selv.

 

Og utsagnet "de du får i Norge er på grønne skilter" faller på en måte på sin egen urimelighet, dersom man har fulgt med litt på salgsannonsene. Er da LANGT flere på hvite skilter enn på grønne.

 

At turbo, bremser og clutch kan være slitt - ja, det kan de da på alle biler.

 

 

Mine tips til trådstarter er at du skaffer deg en faceliftutgave som er godt tatt vare på av tidligere eier(e). Der har en del barnesykdommer på S4-en blitt utbedret.

 

 

Enig med du:)

Virker som en som ikkje aner so mye ka han prater om, visst en importerer so er det ingen problem å finne en med passeleg kilometerstand og pent brukt..

Men kjøp facelift mykje finere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår