Gå til innhold

Noen brukere av swissvax her? (Nå med resultat av 2x Swissvax Concorso)

Ranger emnet


Cosw

Anbefalte innlegg

Har gått til innkjøp av entry pakka med concorso voksen + støvkost! Som vil bli brukt mye da jeg har sort bil og støvet kommer bare man står å ser på bilen!

 

Bare det blir varmt nok ute så skal jeg ut å kose med bilen. Tenkte hvis det var noen andre her som bruker dette, erfaring,resultater, tips osv :D

2007 E klasse Obsidiansort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Swissvax er skikkelig gode produkter. "top of the line" som det heter.

 

Problemet er at disse produktene koster ganske mye. Så tester man i forhold til pris, så vil jeg tro Swissvax faller litt i gjennom.

 

Men har du råd og vil ha det beste uansett pris, så bør du ta en titt på Swissvax/Zymol.

 

Personlig, så synes jeg ikke noe om Swissvax. Ikke forde jeg har prøvd det eller at produktet er dårlig, men grunnet prisen.

 

Kan nok hende jeg kommer til og prøve Swissvax en dag, bare sån for nyskjerrighetens skyld, men jeg vedder huet mitt på at den vanlige mann i gata kan se noe som helst forskjell på Swissvax voksene feks. kontra CG 5050 og eller Pinnacle SOuveran.

 

Men som sagt... skal du ha det beste, koste hva det koste vil, så gå for Swissvax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til innkjøp av entry pakka med concorso voksen + støvkost! Som vil bli brukt mye da jeg har sort bil og støvet kommer bare man står å ser på bilen!

 

Bare det blir varmt nok ute så skal jeg ut å kose med bilen. Tenkte hvis det var noen andre her som bruker dette, erfaring,resultater, tips osv :D

 

hei,jeg har prøvd flere typer vax på kvit japsebil i 2-3år,også svisswax.den e lett å jobbe med og blir veldi glatt etter behandling(den heter saphir.)den du skal bruke er noe dyrere/bedre.nå bruker jeg voks som heter Seajet, i tre trinn,den brukes til båt/bil og inneholder bla carnuba.jeg får like fint resultat med den,om mulig ikke så glatt som med swax.

 

Det er like vikti at du bruker myke frotteduker el,som ikke er vasket med vaskepulver,slike har swisswax til ok pris.evnt poleringsmaskin viss du "kan" bruke den,så ikke lakken slipes vekk.seajet koster ca 500 for 3 flasker,trinn 1,2,3 og er "bedre" enn autoglym, mquiers etter min mening.Du har sikkert dyrere bil enn meg og da er det extra kjekt med skikkeli produkter som svissvax.lykke til!

helsing arild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes du om holdbarheten da? den saphir har 40% carnauba og concorso har 50%, det er eneste forskjellen tror jeg :)

 

holdbarheten var helt ok sommerstid,når høst/ vinter kom ble det behov for polering igjen,pga ver ol.jeg bruker bilen hele året og måtte polere minst 2-3g før våren uansett vaxtype.nb:tror ver og forurensing har blitt merkbart verre siste åra mht bilpolering ol.så er jo kvit bil litt håpløst også da,ser jo hver minste flekk,på nert hold.resultatet kommer uansett veldi an på at du gjør jobben skikkeli.tipper concorso blir enda glattere/blankere enn saphir og da holder den helt sikkert litt lenger.har du garasje til bilen sparer du sikker 1beandling i året. helsing arild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer felgvoksen om sommeren? Og ca hvor mange felger holder den til?

 

 

Holder nok noen månder avhengig av felgrens eller ei, bare såpe og ht gjør at den holder lenger... 1 boks holdr til Maaaaange felger, tok fire her, og ser jo nesten ikke det er tatt noe av den. ikke noe poeng å legge på tykt, bruk lite, mindre jobb og like bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår