JChE Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Heisann Som sagt, airbaglampa lyser på en bil jeg skal kjøpe i morra. Golf 3 joker 1997. Er det noen gjengangere her, noen typiske feil? Prøvde å søke, men fant ikke noe fornuftig Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshimura Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 kan være så mangt,har du prøvd og lese ut feilkoder med diagnose? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Heisann Som sagt, airbaglampa lyser på en bil jeg skal kjøpe i morra. Golf 3 joker 1997. Er det noen gjengangere her, noen typiske feil? Prøvde å søke, men fant ikke noe fornuftig den begynner å lyse etter ca 10 år for at man skal ta den inn på merkeverksted for å sjekke tilstand på airbagen på biler med beltestrammer kan det forekomme at den lyser hvis sensoren i sete er defekt Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Ok,så den lyser automatisk etter 10 år ja... det kan jo stemme bra det,siden det er en 97 mod... men da kan man fremdeles resette systemet for å slokke lampa? Henter bilen i dag,så jeg har ikke fått lest ut diagnose eller noe som helst enda, men da ser jeg på det! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Ok,så den lyser automatisk etter 10 år ja... det kan jo stemme bra det,siden det er en 97 mod... men da kan man fremdeles resette systemet for å slokke lampa? Henter bilen i dag,så jeg har ikke fått lest ut diagnose eller noe som helst enda, men da ser jeg på det! jeg har vært inne å gjort det på alle golfene mine.husker ikke hva det kostet men tok og nullet og ut abs lampa.tror det var 500 kr tilsammen Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 ok, hørtes ikke ille ut det... det første jeg tenkte på var bare at det hadde oppstått dårlig kontakt en eller annen gang, så hadde dette lagt seg i minnet slik at lampa lyser... men får se når jeg henter bilen da Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Begynte og lyse til meg og for en stund siden, men var bare en ring i ratte som var slitt.. Kommer ikke på hva den het men var ikke dyrt og få skiftet den. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 min har da aldri lyst før nå.. når jeg bytta ratt.. bilen er jo en 93 modell.. Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 tok bare ut pera til lyset jeg :D (de bjynte og lyse nor eg hadde av rattet) Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg