ExceL Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ok, ja sjekk at de står på rett plass, er egentlig ganske så logisk med tanke på lengden til ledningene, og ofte fargen på kontaktene..(tror dn til tomgangsreg. var grå, dn til bankesensorn svart, dn til kallstartdysa blå og dn til tempsensorn hvit.. mulig det er noen form for bøy og "bøybar" beskyttelses gummi på den som skal på tomg.. Men er du sikker på at du har rett coil da? hadde jeg hatt haynesboka skulle jeg ha sjekka verdiene for deg, mn dn ligger på verkstedet.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 sjekka allt nå pluggene va på rett plass, og jeg har rett coil for den funker på den andre 240en min. prøvde med + rett på coilen, men va lite virk da å. har ei hayens bok jeg å men må bar finne den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 sjekka allt nå pluggene va på rett plass, og jeg har rett coil for den funker på den andre 240en min. prøvde med + rett på coilen, men va lite virk da å. har ei hayens bok jeg å men må bar finne den :P hmm.. har du LH2.4 i den andre 240n din da? prøvd måle signal som kommer til coilen når du vrir om nøkkelen? uten at du har direkte + ?? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er LH 2.4 i den å ja. men vilken av kablene vil du jeg skal måle? den blå eller vite/rød? og forresten, dette nettet jeg har er et 88mod nett og bilen er 90mod, kan dette ha noe å si? takker for alle som gidder å svare :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 så lenge ledninger er koplett rett så har d ingenting å si!.. du må bare måle signaler og omså ohme ledninger å sjekke det:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 kikka litt i hayens(?) boka i kveld og leste at man ikke kan bytte om tomgangs regulatoren mellom ulike LH jetronoic system, og jeg har noen 3 pin og en 2 pin tomgangs regulator. men på lednings nettet er det bare kontakter med 2pin. har det egentlig noe å si det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 :chatchairs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 jeg sjekka den feil kode boksen i går på bilen og når jeg stappa ledninga på nr2 eller 6 så lyste bare den led'en svakt og den virka ikke? hva kan dette skyldes ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 har du riktig tenningsmodul, må være -124. Tenningsmodul fra A-motorer passer i pluggen, men vil ikke funke er den rød/hvite du skal måle, det kommer impulser i ledningen så kan være litt vanskelig å få ordentlig resultat, men ser jo om det er spenning der. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 begynner å bli ei stund siden jeg har kikka på bilen nå, men kikka litt idag på den. skifta resten av følere osv osv. nå virker feilkodeboksen også men den viser at det ikke er no feil. men det gnister fremdeles ikke. noen flere tips? men det er også et reele inni kupeen som driver å tikker, det sitter ved høyrebeinet på førersida nesten nede med gulvet, hva er denne til? takker veldig for svar så langt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg