Gå til innhold

_:OVeRHeAD:_

Bruker
  • Innholdsteller

    134
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om _:OVeRHeAD:_

  • Bursdag 01/20/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    mekking
  • Modell (eks S4)
    240 tic
  • Biltype (eks Audi)
    VOLVO
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    skole
  • Motor (eks 1.6)
    230FK
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    større turbo(T3-T4) større eksos, filter, ic, osv
  • Fylke
    vest agder

Contact Methods

  • Bosted
    Holum

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

_:OVeRHeAD:_'s Achievements

  1. men noen som har vært bortig slikt før?
  2. detter er ei mono blokk som det står i første post... og elementene er 4 ohm ver som det også står, så da er det ikke mulig å få 1 ohm. den problemet kommer da jeg kobler til elementer på 2ohm osv, for i 4 og 8 spiller den fint igjen. men spiller bare på et element nå siden den ikke greide begge i 2 ohm
  3. jeg har kun et element, så da spiller det ikke noen rolle. kan jo uansett stille fasene på forsterkeren så da er det det samme hvordan man kobler... :P
  4. det har ingen ting å si, spolen merker ikke vilken vei strømmen går i den :P
  5. to på 4ohm ja i parralell, men det rare er jo at begge funker konge når jeg kobler inn et av gangen :S ingen som har ide hva det kan være?
  6. dette gjelder dynabel bf4501 plutselig begynte forsterkeren å "fuske", den spillte bare mye rare frekvenser, men så kobla jeg vekk element slik at det ble 4ohm i stedet for 2, da spillte den fint igjen? hva kan dette være?
  7. hvordan kan mån vite om den er justert riktig? vet man må løsne to skruer å vri på den,
  8. denne koden er visst : Tomgångsläge på spjällkontakt men aner ikke hva det betyr? noen somm kan hjelpe? knaben
  9. det er jo ikke mye arbeid, bare å koble til et LH nett. har gjort det selv. ikk no mer arbeid enn å putte i en FT so ikke har lednings nett
  10. det er bare å koble inn et LH nett så funker det, dyser å følere skal du kunne bruke. så du må jo bare ha lednings nett til LH 2.4 og bokser til ft, ft
  11. det var vertfall et klart svar, og har btw lest alle innleggene. jeg forventer ikke så mye men når den så si kom opp på det røde før den starta begynte jeg å lure litt kan du si, derfor spurte jeg her hvor folk med mer erfaring enn meg kunne svare. og nå har jeg fått svar på det, tempen vil stige en del med ettermontert el-vifte.
  12. voldsomt nebbette du ble, jeg spurte bare om ikke den ble unormalt varm når den gikk så høyt ikke no anna. og jeg bytta vekk den propellen under panseret for å slippe bråk og få mer plass. så noen problem er dette ikke, jeg bare lurte.
  13. men vifta starter jo ikke annet enn når man kjører i kø eller står på tomgang, så sånnsett er det jo ikke sånn case hvor den står. men vet ikke hvor høyt nåla på måleren i bilen deres står når vifta starter? for på min er den jo godt over halv så den blir jo ikke for kald for å si det sånn, og når jeg hadde bryteren på den nederste kom den nesten på det røde før det skjedde no...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår