Phantom Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei Kjøpte ny bil for ikke så lenge siden så tenkte å lage en tråd her der jeg oppdaterer hva jeg foretar meg med bilen.. Orker ikke å legge denne i prosjektforumet da den garantert blir flyttet pga for lite modifikasjone (når jeg hadde Fiat Coupeen min holdt det ikke å omlakkere, fikse felg og stereo). Bilen blir sannsynligvis holdt relativt original foruten kanske luftinntak i karbon og litt lakkering av detaljer og felger sort.. Så får man bare se hva som skjer ellers.. Bilen skremmer meg enda :P Virker som jeg kjører i 150 når jeg kjører i 50.. Har bare ett bilde akkurat nå.. fra prøvekjøringen, kommer med flere når jeg får tid. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Dette er starten på noe vakkert.. :) Stå på. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Takk skal du ha :) Ikke så mye aktivitet på Lotusdelen av forumet dog.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Lite nytt her for meg, har mest brukt tiden i det fine vårværet :) Skal bestille litt knask snart når jeg får tid, sliter dog med å finne de tingene jeg leter etter... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hva er det du leter etter? Mye mulig jeg allerede har finni det vettu. :) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hva er det du leter etter? Mye mulig jeg allerede har finni det vettu. :) Leter etter en del carboninteriørdeler... Bla. den delen som sitter rundt gear/handbrekk... finner det bare for RHD biler.. Finner dørsider lett, men skulle gjerne hatt de resterende delene.. Så viser det seg jo og vanskelig å finne eliminatorkit som ikke krever 3 års arbeid for å montere på modellene som ikke er 111s... Diffusere er relativt greie å finne, men er usikker på hvor mye stress det er å få montert dette da jeg ikke har tilgang på bukk Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Nice Erik;) Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Nice Erik;) Takker, prøvde å legge deg til på msn, men nettet her er helt rart... sender deg min msn på pm så kan du jo prøve å legge meg til :) Sånn ellers for trådens skyld Driver å vurderer hellakkering av bilen og diverse annet knask, men tror ikke jeg fortsetter noe særlig med denne tråden da det er minimalt med aktivitet på denne delen av forumet og jeg har heller dårlig erfaring med prosjektdelen av forumet... Har registrert meg på nsk og når de godkjenner min innmelding lager jeg er tråd der så kan de som ønsker følge utviklingen der:) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Takker, prøvde å legge deg til på msn, men nettet her er helt rart... sender deg min msn på pm så kan du jo prøve å legge meg til :) Sånn ellers for trådens skyld Driver å vurderer hellakkering av bilen og diverse annet knask, men tror ikke jeg fortsetter noe særlig med denne tråden da det er minimalt med aktivitet på denne delen av forumet og jeg har heller dårlig erfaring med prosjektdelen av forumet... Har registrert meg på nsk og når de godkjenner min innmelding lager jeg er tråd der så kan de som ønsker følge utviklingen der:) http://nsk2.sesamdata.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1883 Der kan de som er interesserte følge fortsettelsen, er såpass lite aktivitet her så velger å ha ny tråd der, regner og med det ikke er noen vits å putte den i prosjektdelen av forumet da jeg kun skal hellakkere og sette på diffuser, scoops og vedlikeholde bilen da f.eks Fiat tråden min ikke var bra nok for den delen av forumet. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTR-R32 Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 FLOTT bil:)! Dette er biler med ekstrem kjøreglede, mye varmt å si om disse bilene, da jeg har eid samme bil. Stå på å hold oss oppdatert da:)! Lykke til med gobilen. Siter xHonda Prelude 98 xHonda Civic Type R 04 Nissan Skyline GTR R32 90 xLotus Elise MK2 02 Porsche 944 Turbo 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Ligger veldig oppdatert tråd i signaturen min :) Takker :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Har du bilen enda eller er den byttet ut med noe annet? Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Har du bilen enda eller er den byttet ut med noe annet? Ble byttet inn like før jul, så nope.. Hadde en fin sesong med den dog.. Exige neste gang, når de dropper litt i pris Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg