bilgal86 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg har vært inne på tanken å bytte motor i min volvo 940 -91 med en b230fb motor på 131 hk til en b230fk/ft. Hva må gjøres? Er det bare plug and play eller? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EiLert Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 det samma lurer jeg også på... ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 spørr på volvoforum.no men trur det ikke skal være noe tull med elnett åsånn ikke sett noe skrivi om det men spørr der de veit. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 det er bare å slippe neddi det :P må bare bytte hjerner siden du går fra suge motor til turbo motor. utenom det så er det plugg and play! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 det er bare å slippe neddi det :P må bare bytte hjerner siden du går fra suge motor til turbo motor. utenom det så er det plugg and play! :D Såppass ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 du gjør det der lett på en dag! gjorde værtfall jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Du må ha formotstander da:) Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Du må ha formotstander da:) Unnskyld min til tider uvitenhet, men hva er formotstander? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 siden dysene til ft/fk motoren har mindre motstand enn di du har nå, vil hjernen bli ødelagt, derfor er det kobla motstander på ledningene til dysene på ft/fk motorene, for å få høyere motstand. Hjalp det? Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 siden dysene til ft/fk motoren har mindre motstand enn di du har nå, vil hjernen bli ødelagt, derfor er det kobla motstander på ledningene til dysene på ft/fk motorene, for å få høyere motstand. Hjalp det? Tror det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Du må ha formotstander da:) Hvis han ikkje bare putter inn noen R dyser når han likevel holder på ;) Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Det er jo også en mulighet. Hadde definitivt gjort det om jeg skulle bytta motor. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hvis han ikkje bare putter inn noen R dyser når han likevel holder på ;) Det hørtes ut som en plan :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.