Raymond Andersen Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 :respect se der ja, det der er som jeg sa til deg tidligere "one of a kind" det der ser utrolig bra ut,spesielt og obsiktsvekkende spent på å høre lyden i dette og se det real life. :hammer stå på videre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Ja, håper det blir one of a kind! :) Veldig spent på reaksjonene! Så takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Det var da som bare f**n! :) Jeg som hadde tenkt å lage noe liknende en gang, bare med magen som sub istedenfor foten. Diddl er litt mer storføtt enn Tweety :P Får se om jeg ikke gjør alvor av det en gang, jeg må bare finne meg en Tweety-dokke med 40cm diameters mage. :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 He he.. :) Bra det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Da var siste ledningen på plass, og bena til Diddlina sydd ferdig! :) Hun sitter å ser på barne tv... He he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Da var siste ledningen på plass, og bena til Diddlina sydd ferdig! :) Hun sitter å ser på barne tv... He he... :) haha sinnsykt bra Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hehe dæven det der var noe annet enn man vanligvis ser. Tøft å se ting som ikke ser til vanlig! Stå på! :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Der ja :) Ble jo skikkelig fancy detta da! skikkelig girlpower:D Blir spennende å få høre hvordan lyden er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Takk for positive kommentarer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hjelp! Sakte men sikkert så detter bena til diddl av.. Altså det rosa jeg har festet med borrelås.. Mer jeg spiller, løsere blir de.. jeg trenger en god ide om hvordan jeg skal feste de.. De må være avtagbare.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBHauk Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Sy på glidelås helt rundt, da vel. Sinnsykt bra prosjekt. Det skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Takk takk! :)Det som er problemet da er at det blir så synlig når ikke bena skal sitte der.... :( Men tenkte det først.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Her er bilder av ryggekameraet! :) Det ble mindre synlig enn ejg trodde! Det har overraskende bra bilde og ikke minst vidvinkel! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 haha, skjønte lissom ikke helt detta med den bamsen og de beina som var sydd ferdig osv, men det var bare til jeg leste gjennom hele tråden, jævli bra da :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 haha, skjønte lissom ikke helt detta med den bamsen og de beina som var sydd ferdig osv, men det var bare til jeg leste gjennom hele tråden, jævli bra da :D Takker og bukker! :) Jeg er så glad for den positive responsen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg