volvo264 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har lest og søkt litt rundt på forumet, men ser de går mest i 242 bredding osv..men dette gjelder da ein 244. som dei fleste klager på er jo at hjulbuen blir smalere frå midten og ned. hadde vert litt greit å modifisert den litt, men skulla gjerne hatt noen tips og helst bilder..har sett noen bilder tiligere, men finner ikkje noe ijenn...har ikkje sansen for den ala M3 bredding saken..holde mest mulig orginal utsene. men breidere felger og dekk.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg holder på å "bredde" min 244... Følg med litt i tråden min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg holder på å "bredde" min 244... Følg med litt i tråden min. okej...takker for tipset..skal nokk følge med ja:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg