Kid-A Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Jeg er motstander av bærehåndtak! Bilen ser lengre og lavere ut uten. Kjørte 40.000 km over hele Sør-Norge på 215/35 uten at det kosta meg mer enn å kjøre på standarddimensjon. Dekka kosta ikke stort mer i Tyskland en standarddim koster i Norge heller. Bygg bilen som du vil du - må bare peppe deg litt ;) :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL1600super Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Time vill shov - på godt flåklypiansk well Kom med et hint hvis du kommer over noe kult til Touran da! beer Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by TL1600super Time vill shov - på godt flåklypiansk well Kom med et hint hvis du kommer over noe kult til Touran da! beer jeg har litt på lur da... ABT Tuning sin Touran: http://80.81.7.110/cms/1215/CMS_03AS_0_1_1.asp Hella klarglass baklykter til touran http://212.19.51.34/images/News/2004-01/12120pix1hires.jpg http://www.motor-talk.de/t228185/f85/s/thread.html Touran forum: http://forum.langzeittest.de/index.php?f=224 Navi konsol: http://www.handytreff.de/artikel/KFZZUBEHOER_PKWKONSOLEN_NAVIKonsolen_VW_296495.htm har selv bestillt Touran nå; 140hk TDI DSG Highline men får den ikke før i april/mai...passaten ble for liten med 3 små barn bak mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL1600super Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 De klare baklysa var fete! Må ha, bare må ha det..... Du kommer garantert til å bli fornøyd med den bilen. Jeg er superfornøyd så langt. Eneste jeg ikke liker er vindusviskerene, de er dyre og dårlige.... Har kjørt 9000km med min nå, og med et snitt under halvliteren på mila (og jeg bruker høyrepedalen!!) og all den bruksgleden, tar jeg av meg hatten for denne VAG modellen! thumpsup Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by TL1600super Eneste jeg ikke liker er vindusviskerene, de er dyre og dårlige.... Du får også kjøpt de på mekonomen..... Er ikke SÅ ille pris der! Kom innom meg på jobb så skal du få knall-pris! Må jo støtte opp om folk som virkelig handler seg BIL! ;) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekte/touran.htm Det er vel votex som leverer denne stylingen.. Jeg har vurdert Touran som varebil, med DSG kasse. men bør man gå for 105hk, eller 140hk? Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 jeg syns 140hk er helt suveren, og en helt ny motor med 2. gen pumpedyser og ny 16V topp, og en merket godt det for motoren var mye mer turtallsvillig enn f.eks 130hk i passaten som jeg nettopp solgte og dessuten er ikke prisforskjelen mellom 105hk 0g 140hk minimal som varebil... mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by mortens jeg syns 140hk er helt suveren, og en helt ny motor med 2. gen pumpedyser og ny 16V topp, og en merket godt det for motoren var mye mer turtallsvillig enn f.eks 130hk i passaten som jeg nettopp solgte og dessuten er ikke prisforskjelen mellom 105hk 0g 140hk minimal som varebil... mvh morten Jeg vurderer å bytte til Touran 140 TDI Varebil i løpet av året en gang, de som vil sitte på får ta bussen mener nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Himself30 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Jeg er den lykkelige ejer av en 1,9 TDi DSG i fargen Diving Blue. Er vældig fornøjet. Jeg købte bilen i Dk og tog den selv til Norge i begyndelsen av december. Regner med at jeg sparte rundt 25.000 - 30.000 kroner på dette. Jeg bestile mye ekstrautstyr, og dette slipper man å betale avgift for ;-) Veldig bra sider med styling. Jeg synes lygterne er RÅ. Da jeg købte bilen i Dk bestilte jeg IKKE alu-felger med én gang. Fik bilen i december og valgte da å få vinterdekk på stål-felgene og i stedet velge alu-felger her til våren. Noen bra forslag til Touran-felger som passer med original-dekkene? Eller bør jeg kanskje gå opp en størrelse og kjøpe en hel dekk/felg-pakke? Noen som har bra erfaringer med hæk-spoiler? Jeg synes bilen VELDIG fort blir skitten bak.... Og hvad er prisen for å kjøpe og få montert slikt i Norge (lakert i bilens farge)? NOEN SOM VET DET? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Syntes ikke ABT har vært veldig flinke til nå,men den Touranen der var pen og med de fete Hella lyktene da så blir det bra...... Har veldig sansen for Touran og når dere sier den er god å kjøre så frister den som familiebil om noen år.......(men jeg har en Sharan VR6 Syncro jeg kanskje skal kjøpe om noen år...da må det bli Sharan forum her også) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emefve Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by TL1600super De klare baklysa var fete! Må ha, bare må ha det..... Du kommer garantert til å bli fornøyd med den bilen. Jeg er superfornøyd så langt. Eneste jeg ikke liker er vindusviskerene, de er dyre og dårlige.... Har kjørt 9000km med min nå, og med et snitt under halvliteren på mila (og jeg bruker høyrepedalen!!) og all den bruksgleden, tar jeg av meg hatten for denne VAG modellen! thumpsup Jeg har kjørt min Touran 36000 km (drosje) siden november (i MYE regnvær på vestlandet), og byttet viskerblad for første gang nå i helgen. Ja, prisen er litt stiv, men dårlige? NEI! Anbefaler bilen på det sterkeste. Tips til nybilkjøpere: Kjøp den med Xenon-lys. Det har jeg og får til stadighet spørsmål fra mine passasjerer om jeg har ekstralys påmontert. Ekstremt bra lys. Siter 2005 Subaru Forester 2.0x 2000 Saab 9-5 2.3t Estate aut 1987 Volvo 740 GL aut 1988 Mercedes 711D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL1600super Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Bytta mine viskeblader ved ca 8000km, da var førersiden utslitt. Nå kan det jo hende at østlandsvinteren med mye is og snø tærer litt mer på bladene da... Siter SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!! SCCevent.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 http://www.cessories.net/touran/ Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 wee, i dag fikk jeg på vortex vinga, øyelokka, senkesettet og 19"'erne var på fra før på min touran:) blir bra sjø Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spekt Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Bilder? Please?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg