esbandos Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Er vel bare å lage et selv da? Funker gull det også. Rør har dem vel på biltema osv. Så om du sveiser et innsug selv, kommer du jo billig ut av saken. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 da må jeg kjøpe sveise apparat.og dat blir det liksom dyrt igjen.hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 planslip toppen neste gang du bytter pakning. Det koster ikke mange hundre kronene, kan hende toppen er litt skjev og da ryker pakninga fort. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hmm.hva skal jeg si til den a...? jeg veit det er et godt tips.så takk.men om du hadde hvist hvor lite peng jeg har så hadde du forstått meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 billigere å slipe toppen enn å bytte pakninger hele tiden. Like greit å gjøre ting ordentlig første gangen, event sjekk den nøye med et vater Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 pakningen har jo ikke ryki nå pga at toppen ikke er plan.det er fordi det er andre gang den er skrudd til med moment.og da blir den "ødelagt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg