Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

jepp.

skal vel begynne på catch tank og trolig en til vannkjølinga til ic'n jeg skal ha. samt at innsuget mitt trenger ny bakplate,om jeg ikke flytter spjellet eller bygger det om til sri...sett bort fra at sri i mitt effekt nivå er totalt bortkastet.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

da var et på tide med en liten update på denne tråden.

har ikke skjedd så forferdelig mye egentlig,men litt har jeg gjort.Byttet radiator og den nye/brukte var å lekk.........

3 ventilløftere har å hengt seg opp,kjempe herlig lissom. vet ikke om det kommer at at bilen har bare stått der uten å blitt startet eller om de var dårlige fra før.har ikke fått kjørt bilen varm eller noe slikt så jeg vet ikke om det må byttes enda.

 

men litt produktivitet har det iallefall vært i dag :P fått montert sammen turbo motoren min med dekomp plate og greier :D

 

bb7f60e9.jpg

25612e37.jpg

24db0d8c.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ting tar tid nede på verkesedet mitt for tiden....mye stress på jobben å har hjulpet andre fremfor å konsentrere meg om mine egene prosjekt.

men har plukket ned froten på passaten for å får tak i raddisen så jeg får bestilt meg en som passer :P

og har endelig fått meg tralle til tig app mitt så det er litt mobilt inne på verkstedet :D

 

61a42ee2.jpg

30b601f1.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å skulle kjøpe meg ny radiator til bilen i dag,noe som ikke gikk som planlagt som vanlig......

radiatoren på bilen min er mindre enn det som er oppført i alle kataloger samt at da mangler enda flere deler til evnt radiator....

skjoldet foran radiatoren passer ikke lenger,viftene har jeg heldigvis ett sett extra av som er beregnet på bredere radiator.Men trenger ny kabelmatte med andre kontakter for å få brukt vifta.

Bare setbacks fortiden med denne bilen.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt større updatepå gang nå,hentet meg en enda en passat i dag. En tyskregistret stv som blir front-cut emne da denne var tilnærmet rustfri. motor messig hadde denne en 2e motor har blitt kastet ut å skal inn i en golf når den blir klar.

om noen er litt int i deler så ser det fremdeles noen gode deler igjen på denne da jeg skal bygge om front-cut'et med vr6 deler osv....

 

7031a886.jpg

9f45a7e8.jpg

b7cdcbc0.jpg

 

i morgen blir trolig denne delt i 2 om jeg får lånt meg tilhenger eller noe lignende.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

du trenger hele nettet til motor,og trolig det letteste er å få tak i en analog dings fra revo-tuning så du slipper å bygge om til 3`er dash.

videre så trenger du fremre travers fra corrado/passat for motorfeste. hvordan det er med de bakre vet jeg ikke da jeg ikke har gjort en konvertering på golf/jetta.

 

Men personen å spørre her inne er LANO,driver med en corrado resturering.han kan virkelig det å bygge om golf til vr6.

Endret av Passelat35i

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår